سروری در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

گفتگوهای حقوق بشری، برجامی نو!

سروری با بیان اینکه در قضیه برجام ما تمامی تعهدات خود را انجام داده ایم و مورد تائید آژانس نیز قرار گرفته است اما آنها با طرح موضوعات حاشیه ای از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند، افزود: طرح برجام موشکی، برجام منطقه و برجام حقوق بشری ناظر به همین مساله است.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۰۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

پرویز سروری کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به طرح موضوع آغاز گفتگو های حقوق بشری بین ایران و اتحادیه اروپا در بیانیه مشترک ظریف و مورگینی گفت: امروز غرب و به خصوص آمریکا برای عدم اجرای تعهداتشان در برجام در تلاش برای بهانه گیری هستند و لذا مسائل فراهسته ای را مطرح می کنند.

وی با بیان اینکه در قضیه برجام ما تمامی تعهدات خود را انجام داده ایم و مورد تائید آژانس نیز قرار گرفته است اما آنها با طرح موضوعات حاشیه ای از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند، افزود: طرح برجام موشکی، برجام منطقه و برجام حقوق بشری ناظر به همین مساله است.

سروری با تاکید بر اینکه امروز غرب در مظان اتهام قرار دارد و ایران مدعی است، گفت: نباید اجازه داد که جای شاکی و متشاکی تغییر کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نظر مقام معظم رهبری محصور ماندن مذاکرات با آمریکایی ها در مساله هسته ای است، گفت: نباید کاری کنیم که فضا برای فرار به جلوی غربی ها فراهم شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار