اثر مهدی دهقانی بر روی دیوار کاخ موزه وایمار آلمان

نمایشگاه فرهنگی مذهبی عکس، شامل تصاویری از آداب عزاداری امام حسین(ع)به مدت چهار روز درفروردین ماه سال جاری، درکاخ موزه آلمان برگزار شد و مورد استقبال بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۰۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، نمایشگاه فرهنگی مذهبی عکس، شامل تصاویری از آداب عزاداری امام حسین(ع)به مدت چهار روز درفروردین ماه سال جاری، درکاخ موزه آلمان برگزار شد و مورد استقبال بی نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت.

در این نمایشگاه 25قطعه عکس از عکاسان برتر ایران درمعرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که 2 اثر آن ازآثار مهدی دهقانی عکاس برجسته اشکذری بود.

درکارنامه فرهنگی هنری این هنرمند که پیش از این نیز افتخارات دیگری برای استانمان به ارمغان آورده است ،آثاری همچون چاپ چندین عکس درمجله تخصصی چیدمان، برگزاری هفت دوره نمایشگاه انفرادی عکس، حضور در چندین نمایشگاه گروهی منتخب عکاسان استان درعکاسی از جاذبه های گردشگری استان البرز، کسب رتبه نخست دوسالانه ملی عکس با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، کسب رتبه نخست جشنواره سراسری مدرسه عشق، کسب رتبه نخست چهارمین جشنواره ملی عکس بنیاد ایران شناسی، عکاس چندین فیلم داستانی، و... را می توان مشاهده نمود.

این هنرمند خوش ذوق از به پایان رسیدن مجموعه عکس های کویر خود(که از شاهکارهای این هنرمند به حساب می آید) خبرداد وگفت در صورت حمایت ملی اسپانسرآماده به نمایش در آوردن این آثار می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه با هدف معرفی مکتب عاشورا در شرایطی که در دنیا گرایشی روزافزون به اسلام وجود دارد، برپا شد و تلاش شد تا با معرفی جاذبه‌های فرهنگ دینی و مذهبی، گردشگران اروپایی را به استان یزد جذب کند.



ارسال نظرات