خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: جانشین سپاه ولایت تبریز در نشست امر به معروف و نهی از منکر این سپاه، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع به نوعی زیربنای همه‌ی حرکات اجتماعی اسلام است و اگر به این واجب فراموش شده اهمیت داده نشود، حرکتهای دیگر نیز ناکارآمد خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۹۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید رضا پورزینال افزود: مسئله امر به معروف که بارها از سوی رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید شده، در جامعه ما متاسفانه مورد کم لطفی قرار گرفته و به آن توجهی ندارند.

وی اظهار کرد: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ترک شود، طبق وعده الهی تسلط ظالمان را در به دنبال خواهد داشت.

پورزینال اظهار داشت: متاسفانه در جامعه زمانیکه سخن از امر به معروف به میان می آید، ذهنها به حجاب معطوف می شود در حالیکه امر به معروف و نهی از منکر هر کار بد و خوب را در بر می گیرد.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که باید در جامعه همه تذکر دهند تا فرد جرات گناه در جامعه را نداشته باشد، خاطرنشان کرد: امر به معروف مربوط به نهاد یا سازمانی نیست که تنها آن ها متولی اجرای آن باشند، بلکه همه وظیفه دارند در مواقع لازم به آن همت کنند.

ارسال نظرات