خبرگزاری بسیج: مدیر کانون فرهنگی تربیتی فرصت از رونمایی کتاب شعر«آه یاس» در خانه فرهنگ شیخ صدوق(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۸۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد رضا شهریاری با اشاره به اینکه جلسات ادبی کانون فرهنگی تربیتی فرصت روزهای دوشنبه هر هفته با حضور استاد معاذی و جمعی از هنرمندان در خانه فرهنگ شیخ صدوق(ره) واقع در فلکه اول دولت آباد، پارک مهران تشکیل می شود، اظهار داشت: امروز دوشنبه با حضور استاد معاذی، صابر موسوی، مینا محمدی و جمعی از شاعران و صاحب نظران این عرصه از کتاب شعر محمد مهدی محمدی با عنوان « آه یاس» رونمایی می شود.

شهریاری افزود: از این هنرمند جوان و مستعد کتاب دیگری به نام واژه سرخ منتشر شده که کتاب آه یاس وی، حاوی اشعار آئینی است.

وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی کانون فرصت خبر داد و افزود: جلسات این مجمع نیز پنجشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود.

جلسات ادبی کانون فرصت ازاولین با رویکرد نقد و بررسی شعر با حضور علاقه مندان شعر و ادب دوشنبه هر هفته در محل سالن اجتماعات خانه فرهنگ شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

کانون فرهنگی تربیتی فرصت همواره سعی در فرصت سازی به منظور استعداد های هنری ادبی منطقه داشته است و علاوه بر نشست های ادبی هفتگی که ازسال 88 تاکنون به طور مداوم در مجتمع شیخ صدوق(ره) برگزار شده است، جمع آوری، ویرایش و چاپ اشعار شاعران عضو کانون را در دستور کار خود قرار  داده است.

از جمله افتخارات کانون فرهنگی تربیتی فرصت عضویت دو پدر بزرگوار شهید آقایان محمد شجاعی و ذبیح ا...محمدی اراکی که هرکدام پدر دوشهید هستند و همکاری و تعامل اعضای کانون با سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران است.

 

 

 

ارسال نظرات