خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع)
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: نقش کلیدی و بنیادین سپاه پاسداران در مقابله با انواع تهدیدات نرم و سخت روز بروز در حال فزونی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۷۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

حجت الاسلام احمد احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: مقام معظم رهبری در خصوص سپاه می فرمایند: " از صدر اسلام تاکنون چنین مولود مبارکی سابقه ندارد"، "بقاء نظام به بقاء سپاه است" و " سپاه ستون استوار انقلاب است، هرگاه هر جایی مشکلی پیش آید آنرا به این ستون می بندیم تا رفع مشکل شود".

وی با بیان این جمله از امام خمینی(ره) در خصوص سپاه که " من از سپاه راضی هستم و از این نظرم بر نمی گردم"، گفت: آن امام بزرگوار درست 70 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهاد انقلابی سپاه را جهت نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و مقابله با تهدیدهای گوناگون تاسیس نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) ادامه داد: همانگونه که از عنوان این نهاد مردمی برمی آید و در اصل 150 قانون اساسی نیز به آن اشاره شده، در راس مسئولیت ها و ماموریت های سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی چه در داخل و چه در خارج و در همه عرصه ها می باشد.

وی افزود: در سالهای اخیر سپاه در جهت سازندگی و استحکام بخشی نظام اقتصادی کشور، ورود پیدا کرده و قدمهای بزرگی در زمینه خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور بر داشته است، بویژه امسال که مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کرده اند، این روند همچنان پرتوان ادامه دارد.

احمدی تاکید کرد: امروز با توجه به تهدیدهای سخت و نرم و بنیادین استکبار جهانی و صهیونیسم جهت ریشه کن کردن انقلاب و از بین بردن محور مقاومت، بیش از پیش نقش کلیدی و عظیم سپاه در مقابله با تهدیدات مخصوصا در بعد موشکی، بیشتر عیان گشته است.


ارسال نظرات