خبرهای داغ:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان شوط افتتاح شد

به همت بسیج سازندگی ناحیه شوط نمایشگاه فرهنگی اقتصاد مقاومتی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه و معاون فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۳۵
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این نمایشگاه بیش از 15غرفه از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی با اولویت عرصه هایی که در مدت اخیر از وامهای اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی بسیج سازندگی استفاده کرده اند تشکیل شده بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت:امروز رسالت سنگینی برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده همه ماست که بخشی از آن به حوزه های اقتصادی باز می گردد.

حجت الاسلام کاظم عبدالی در ادامه تاکید کرد: باید از حداقل امکانات برای ارتقای سطح اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت سطح تولیدات داخلی قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به نقش مردم در خلق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نقش مردم در زمینه خلق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و محوری است، به گونه ای که اگر بتوان ظرفیت های مردمی را در این راه به کار بست بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

حجت الاسلام عبدالی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از مسئولین اجرای این نمایشگاه با تاکید بر تداوم طرح های اقتصاد مقاومتی به برنامه های بسیج برای گسترش این طرح ها در جهت تامین مواد غذایی و بی نیاز شدن کشور از واردات اشاره کرد و گفت: امید است با تلاش و همت مضاعف شاهد گسترش این طرح ها در سطح شهرستان باشیم.

ارسال نظرات