خبرهای داغ:
مسئول مؤسسه روایت سیره شهدا از اعزام راویان به صورت تخصصی در قالب 5 گروه دانش‌آموزی، دانشجویی، حوزوی، گروه‌های خارجی و گروه‌های عمومی به سرزمین‌های نور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۱۹۱۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری ظهر امروز در نشست خبری با تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسه روایت سیره شهدا در ایام نوروز در سرزمین‌های نور گفت: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته نسبت به اعزام یک‌هزار و 749 نفرروز راوی به سرزمین‌های نور اقدام کردیم.

وی با اشاره به اینکه اعزام راویان به صورت تخصصی در پنج گروه انجام شده است، اظهار کرد: در بخش راویان گروه‌های دانشجویی 273 نفر روز، در بخش راویان گروه‌های دانش‌آموزی 411 نفر روز، در بخش راویان گروه‌های حوزوی 22 نفر روز، در بخش راویان گروه‌های خارجی 24 نفر روز و در بخش راویان عمومی یک‌هزار و 19 نفر روز اعزام داشته‌ایم.

مسئول مؤسسه روایت سیره شهدا همچنین به استقرار 30 راوی در یادمان‌های مطرح اشاره کرد و افزود: این راویان در شلمچه، فکه، هویزه و ... مستقر هستند.

ماندگاری همچنین از اعزام 172 نفرروز راوی به مدارس شهرهایی نظیر آبادان، اهواز و خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: در حد توان تلاش خواهیم که به همه گروه‌هایی که متقاضی اعزام راوی باشند، پاسخ دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اگر مسئولان امروز دارای مسئولیتی هستند به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: اگر امروز مردم دارای عزت و امنیت هستند و فرصت خدمت به آنها مهیا شده، همه از برکات خود شهدا و تلاش و ایثارگری آزادگان و جانبازان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگر به این سخن که عزت و امنیت کشور و فرصت‌های مهیا شده برای خدمت از برکات خون شهداست، باور داریم پس اگر از شهدا یادی نکنیم ناسپاسی کرده‌ایم.

ماندگاری اظهار کرد: امیدواریم که بتوانیم عطر و بوی شهدا را در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز کنیم.

وی با اشاره به اینکه صیانت و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی، تربیت نسل جوان و بسترسازی برای ظهور از نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: بهترین فرهنگ برای تحقق اصول یاد شده فرهنگ ایثار و شهادت است.

این مسئول با بیان اینکه کشور در دوران دفاع مقدس در حالی 180 هزار نفر شهید داده که 36 میلیون نفر جمعیت داشته است، گفت: در آن دوران همه جمعیت کشور آماده شهادت بودند و دشمن از چنین روحیه‌ای هراس دارد.
ارسال نظرات