به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم :
پیاده روی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان و گردان امام حسین (علیه السلام) این شهرستان به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۸۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی با تبریک حلول ماه رجب المرجب و نیز فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت جوادالائمه (علیه السلام)، اظهار کرد: با هدف تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اشاعه ورزش پیاده روی در نیروهای مسلح و استمرار ورزش پیاده روی در راستای ایجاد حفظ توان آمادگی جسمانی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، کارکنان ناحیه در این برنامه، مسیر 10 کیلومتری از ستاد ناحیه سامان به سمت پل زمان خان را طی نموده و پس از قرائت زیارت عاشورا و برگزاری جلسه حلقه های صادقین و صرف صبحانه نذری به ناحیه بازگشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و افزایش آمادگی جسمانی کارکنان را از اهداف این برنامه ورزشی برشمرد.

وی، در خصوص اینکه تقویت جسمانی کارکنان سپاه در کنار تقویت معنوی کارکنان باید مورد توجه قرارد گیرد، افزود: ارتقاء سطح سلامت کارکنان و بسیجیان و نیز سطح فرهنگ عمومی نسبت به ورزشهای همگانی از انتظارات بسیج است .

رحیمی گفت: کارکنان باید تمام تلاش و سعی خود را بنمایند تا ورزشهای همگانی به صورت یک فرهنگ جهت ارتقاء وضعیت سلامت جسمی و روحی خود و خانواده آنان نهادینه گردد.

وی برگزاری چنین برنامه هایی را باعث افزایش روحیه ی کارکنان و بازده عملکرد مثبت آنان در اجرای ماموریت های محوله دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان در پایان، یاد و خاطره تمام شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و برگزاری زیارت عاشورا در این برنامه را هدیه ای از جمع بسیجیان و پاسدارن این شهرستان به روح مطهر این شهدا برشمرد و افزود : آحاد ملت شریف ایران به لطف خدا، قدردان جانفشانی شهدای عزیزمان بوده و هستند و امیدواریم بتوانیم در تحقق آرمانهای امام راحل و شهدای عزیزمان کوشا باشیم و بتوانیم راه شهدای والامقام را ادامه دهیم.

ارسال نظرات