قسم به پدر و مادر شهید وقتی که در زیر تابوت شهید قدم بر زمین می زنند، به عهدی که با مولایمان بسیتیم می مانیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ نسرین طاهری از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهرستان سامان درخصوص شهدای مدافع حرم دل نوشته ای را به رشته تحریر درآورده است که به شرح ذیل تقدیم به آستان رفیع شهدای حرم می‌شود:

سلام بر لب های از عطش خشکیده ،سلام بر مردان بلند قامت دیروز و هزار تکه ی امروز،

سلام بر شما که مشق عشق را از سنگرهای پرتلاطم و مواج شروع کردید، شمایی که فراغ و جدایی از همرزمان و همسنگران شهیدتان، چون داغی عظیم بر قلبتان و بغضی سنگیم بر گلویتان ، آرام و قرار را از شما سلب کرده بود، لحظه به لحظه در آرزوی پیوستن به دوستانتان که آسمانی شده بودند ، شوق رفتن را به سوی رهایی، بیشتر کرده بود و ما غافل از اینکه ، اذن رفتنتان در دستان با سخاوت عمه ی سادات(سلام الله علیها) ، تحقق یافته بود، عاشقانه راهی سفر عشق شدید.

همسر و فرزندانتان در اوج نگرانی و اضطراب ، بدرقه تان کردند و چشم به راهتان ماندند.

زخم بی کسی خود را با توسل و دعای خیربرای سلامتیتان ، التیام بخشیدند.

با صبوری زینب گونه، دل به قدرت بالاتر سپردند و به هر سختی، روزها و شبها را یکی پس از دیگری سپری کردند تا در مقابل نگاههای عمه ی سادادات(سلام الله علیها) و نازدانه ی سه ساله سید و سالار شهداء (علیهم السلام) ، شرمگین نباشند.

شاید فرزندانتان هرگز تصور نمی کردند روزی بیاید که غم فراغ شما، ثانیه ها برایشان، سالی بگذرد و چهره خندان و مهربانتان را بین خطوط مبهم روزگار گم کنند.

شمایی که روزی دلخوشی خانواده هایتان بودید، اکنون تنها خاطره ای در ذهن ، حسرتی بزرگ بر دل و تصویر در قاب روی دیوار... .

چون پرستویی سفید ، سبکبال به محضر یار پر گشودید و به آسمانها عروج کردید و ستارگان درخشان هدایت گشتید و نامتان به نام زیبای شهدای مدافع حرم تا ابد جاودانه گردید.

یا زینب کبری ، دیگر نگران نباش ! مدافعان حرمت را بنگر که یکی پس از دیگری به خیل مدافعان حرم عاشورائی ات می پیوندند.!

در کهکشان ولایت علوی، ستارگان بی شماری را خواهی یافت که هرکدامشان زائر و مدافع حریم ولایت علوی هستند که اگر با چشم دل به این کهکشان نورانی نظاره گر باشی ، خواهی دید که ملائکه خدا به سجده افتاده اند و بار دیگر بر آدم سجده می کنند، گویا آنها مدتهاست همدیگر را می شناسند. ستارگان پرفروغی که درخشش زیبای خود را از ولایت چهارده نور مقدس(علیهم السلام) برگرفته اند .

... آری شهداء تلالو انوار مقدس اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) هستند . شهدا تفسیر آیات قرآن اند. تفسیر آیات خدا را هم جز معصوم(ع)، بدرستی كسی نمی داند .

- قسم به فرشتگان و قسم به بوسه فرشتگان ، وقتی که بر تابوت شهدای مدافع حرم بوسه می زنند.

- قسم به پدر و مادر شهید وقتی که در زیر تابوت شهید قدم بر زمین می زنند، به عهدی که با مولایمان بسیتیم می مانیم.

آری ! این روزها ، چهره های نورانی و گرانقدر پدران و مادران را می بینی كه اجر ثواب عظیم صبری را برای خود توشه قرار داده اند و با اهدا نمودن گرانبهاترین داشته ی خود ،كه همان فرزند یا فرزندان رشید و برومندشان، در راه خدا و اسلام است ، بدست آورده اند " .


ارسال نظرات