فعال سیاسی در گفتگو با «بسیج» تاکید کرد
سجاد کریمیان بیان کرد: رهبری معظم انقلاب از قبل اجرای برجام تاکنون با تعابیر مختلف در خصوص خسارت محض برجام صحبت کرده‎اند ولی دولتمردان به بیانات ایشان گوش نگرفته بودند و امروز این سخن رهبری معظم انقلاب محقق شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۶۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
سجاد کریمیان دبیر مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر رئیس بانک مرکزی مبنی بر اینکه برجام تا کنون هیچ دستاوردی برای کشور نداشته اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب از قبل اجرای برجام تاکنون با تعابیر مختلف در خصوص خسارت محض برجام صحبت کرده‎اند ولی دولتمردان به بیانات ایشان گوش نگرفته بودند و امروز این سخن رهبری معظم انقلاب محقق شد.

دبیر مجمع دانشجویی آرمان دانشگاه شیراز یادآور شد: تلاش دولت زمانی این بود که منتقدین خارج از دولت را و کسانی که به لحاظ سیاسی با او همسو نیستند ساکت کند اما دامنه این اختلافات به بدنه دولت و هیئت وزیران نیز کشیده شده است.

کریمیان در خاتمه عنوان کرد: از نامه چهار وزیر گرفته تا اظهارات اخیر آقایان صالحی، و سیف که به بی‎نتیجه بودن نتایج برجام اشاره کرده‎اند نشانگر آشکار شدن تدریجی اختلافات در بدنه دولت است که شخص آقای روحانی سعی در پوشاندن آن دارد.
ارسال نظرات