پیام مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به مناسبت روز آزمایشگاه

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به مناسبت 30 فروردین ماه سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی ، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۸۵۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل درمان اسان تهران، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان تهران به مناسبت 30 فروردین ماه سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی ، پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن سی ام فروردین ، سالروز میلاد اندیشمند گرانمایه حکیم سید ابوالقاسم جرجانی که در کشورمان روز آزمایشگاه نام گرفته را به همه سفیدپوشان جامعه آزمایشگاهی کشور به ویژه همکاران صدیق و زحمتکش و فداکار که در سطح مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران منشاء خدمات قابل توجهی برای شهروندان و به خصوص بیمه شدگان محترم هستند صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم .
این مناسبت فرصت مغتنمی است تا بدینوسیله در کنار جامعه پزشکی خدوم اداره کل درمان استان تهران به نقش ارزنده آزمایشگاهیان در پیشبرد اهداف و ارتقای برنامه های این اداره کل اشاره داشته و ضمن تقدیر از آنان به کلیه ، همکارانی که در چرخه ارایه خدمات تشخیصی و درمانی فعالیت دارند تبریک عرض نمایم. .                                                 
اینجانب امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری مزین به «اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل» است ، شاهد فعالیت ارزنده در سلامت جامعه و بیمه شدگان و نیز پیشرفت رشته‌های علمی مرتبط با علوم آزمایشگاهی باشیم و آن چنان که شایسته این حوزه است، به سامان امور آن بپردازیم.

دکتر محمدتقی خسروانی مقدم
مدیرکل درمان استان تهران
ارسال نظرات
آخرین اخبار