خبرهای داغ:
مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز از آتش سوزی يک جايگاه غير مجاز گاز ال پي جي در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: اين حادثه تلفات جاني در بر نداشت.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۸۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز  گفت : در  تماس شهروندان با سامانه 125 ، گزارش آتش سوزي در يک جايگاه غير مجاز ال پي جي در پرديس اهواز دريافت شد.

امير نجفي افزود: در اين حادثه 17 عدد ال پي جي بر اثر بي احتياطي و گاز گيري غير مجاز خودروهاي با مصرف گاز کپسول گاز دچار حريق شد .

وي اظهارداشت: آتش نشانان با استفاده از تجهيزات تخصصي اطفاي حريق موفق شدند با انجام عمليات سريع و به موقع، حريق ايجاد شده را اطفاء و از سرايت آن به ساير کپسول هاي همجوار همچنين خودرو ها و منازل جلوگيري نمايند.

مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اهواز ادامه داد:  خوشبختانه اين حادثه تلفات جاني در بر نداشت و محل حادثه پس از پايان عمليات تحويل نيروهاي انتظامي داده شد .

نجفي گفت:  تاسفانه همچنان مشاهده ميشود در زمان بروز حوادث و اجراي ماموريت توسط آتش نشانان و نيروهاي امدادي ،افرادي بدون در نظر گرفتن خطرات جانبي با نزديک شدن به کانون حوادث اقدام به تهيه عکس و فيلم با گوشيهاي تلفن همراه خود مي نمايندکه اين رفتار اشان علاوه بر بروز اختلال در امر امداد رساني و کاهش سرعت عمل نيروهاي امدادي موجب ميشود در صورت بروز حادثه مجدد مانند انفجار،ريزش آوار ،سقوط اجسام از ارتفاع و... تلفات جاني را دو چندان نمايد و لذا خواهشمنديم در صورت بروز هرگونه حادثه محل را به سمت نقطه ايمن ترک نمائيد .
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها