خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌ جمعه شیراز گفت: اماکن مقدسه اسلام خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مورد حمله و آسیب قرار گرفتن از آن‌ها دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۷۷۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

آیت‌الله اسدالله ایمانی در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین‌ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اماکن مقدسه اسلام خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است و در صورت مورد حمله و آسیب قرار گرفتن از آن‌ها دفاع می‌کنیم، در سخنانی اظهار داشت: در مقابله با تجاوز زورگویان، اهریمنان و معاندانی که سعادت بشری را مورد هدف قرار می‌دهند باید مقاومت و ایستادگی شود تا شاهد جامعه‌ای سالم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران باقدرت در منطقه پرآشوب و بحران‌زده، نیروهای دفاعی خود را تقویت کرده و در خدمت آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی به‌ویژه محرومان و مستضعفان است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران از ابتدای دوران دفاع مقدس تاکنون با قدرت و توان رزمی خود درعین‌حال تمام مشکلات پیش رو، باایمان و اقتدار در برابر استکبار و ابرقدرت‌ها ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

ایمانی بیان داشت: برای نخستین‌بار در تاریخ ایران در دوران جنگ تحمیلی حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اختیار متجاوزان قرار نگرفت که حاصل سرمایه‌گذاری ارتش و پشتیبانی مردم و حمایت بی‌دریغ و مدبرانه امام راحل بوده است.

وی اضافه کرد: بازسازی، دست‌یابی به تجهیزات و امکانات دفاعی، افزایش توان رزمی رزمندگان نیروهای مسلح در راستای بصیرت‌افزایی، بینش، هوشیاری، ایمان و ولایتمداری از دیگر اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ارشد منطقه نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه در سخنانی اظهار داشت: تعیین روز ارتش جمهوری اسلامی سندی محکم از تصمیم‌های حکیمانه حضرت امام در مقابل استکبار است که کمر همت به نابودی انقلاب اسلامی بسته بود.

امیر سرتیپ علی سامانی خاطرنشان کرد: تقویت بنیه دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حفظ ارتش امید را در دل‌های مردم محروم و مستضعف جهان ایجاد کرده چراکه رویکرد نیروهای مسلح ما حفظ و حراست از اماکن مذهبی است.

وی تصریح کرد: آموزش، افزایش توان رزمی، تجهیزات و امکانات دفاعی از دیگر اهداف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در برابر تجاوز استکبار و زورگویان خارجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها