یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
مسئول بسیج اساتید زنجان گفت: ما از پلیس که طرح امنیت اخلاقی را از دیروز در پایتخت آغاز کرده حمایت می کنیم متاسفانه دولت یازدهم تا کنون در حوزه فرهنگ هیچ کار خاصی انجام نداده است.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۳۸
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
جلال بازرگان مسئول بسیج اساتید زنجان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: پاسخگویی به مطالبه به حق مردم ایران ‏ در حوزه عفاف و حجاب از موضوعات مهمی است که باید توسط همه مسئولان پیگیری شود.

وی افزود: ما از پلیس که طرح امنیت اخلاقی را از دیروز در پایتخت آغاز کرده حمایت می کنیم چون روند بد حجابی متاسفانه روز به روز در حال بدتر شدن است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: نمی توانیم اجازه دهیم دشمن هر چه می خواهد انجام دهد نیروی انتظامی باید با روش منطقی و موثر در این خصوص به وظیفه خود عمل کند.

بازرگان اظهار داشت: این طرح پلیس مسئولیت دیگر نهاد ها را کم نمی کند و همه دستگاه ها باید در زمینه عفاف و حجاب به قوانین موجود عمل کنند و همه به پلیس کمک کنند تا این طرح به خوبی اجرا شود صدا و سیما و ارشاد نیز می توانند نقش موثری داشته باشند.

این استاد دانشگاه گفت: متاسفانه دولت یازدهم تا کنون در حوزه فرهنگ هیچ کار خاصی انجام نداده و ما از همه دولتمردان می خواهیم همراه پلیس باشند و به جای توجیه کردن این موضوع با حرف هایی مثل سال های گذشته که باید فرهنگ سازی کرد واین کارها جواب نمی دهد کار با ارزش پلیس را زیر سوال نبرند و به جای این حرفها خود نیز وارد میدان شوند.

ارسال نظرات