در آخرین روزهای فروردین 95 رزمندگان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی دفاع مقدس سرزمین های جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۲۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ به منظور ارتقاء سطح بصیرت سیاسی و عقیدتی و همچنین سطح آمادگی رزمی و تجدید میثاق با شهدای 8سال دفاع مقدس و آشنایی نسل جدید سپاه با فرهنگ جبهه و شهادت؛ کارکنان ستاد سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در قالب کاروان راهیان نور تهران بزرگ از یادمان شهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

در این سفر که همراه با اجرای برنامه های متنوع تاکتیکی و شرح عملیات های مهم مانندوالفجر مقدماتی، فتح المبین، والفجر 8 و کربلای 4 و 5 توسط فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس برگزار شد؛ کارکنان سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) از یادمان های دوکوهه، فتح المبین، والفجر 8، شلمچه، ذوالفقار (موقعیت شهید ضرغام)، معراج شهدا، فکه و مزار شهدای گمنام در شوش دانیال نبی(ع) بازدید کردند.

برگزاری مراسم معنوی لیله الرغائب و دعای کمیل در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه با حضور زائرین سرزمین های نور و سخنرانی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ و خاطره گویی راویان و رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه های این اردوی فرهنگی و رزمی بود که در این سفر معنوی اجرا شد.

رزمندگان سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) پس از برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم؛ بعد از ظهر روز جمعه با سلامتی کامل به تهران بازگشتند.


ارسال نظرات