نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران: حجه الاسلام غلامی در گرامی داشت شهیدنکایی مدافع حرم :
خبرگزاری بسیج؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ولایت فقیه، محور تقویت وحدت در جامعه است و از بین بردن ارزش‌های انقلاب از اهداف دشمنان است که باید با ولایت‌مداری، از این آرمان‌ها دفاع شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۶۰۲
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم بزرگداشت شهید محمدتقی سالخورده، دومین شهید مدافع حرم این شهرستان در مسجد جامع نکا اظهار کرد: شهدای ما برای دفاع از اهل بیت(ع) و حریم امامت و ولایت در این راه گام نهادند و خون پاک‌شان را تقدیم انقلاب کردند و ادامه راه این شهدای مدافع اسلام از مهم‌ترین وظایف است.

وی با اعلام اینکه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی از مسائل مهمی است که در طول عمر این انقلاب در دستور کار جوانان و نیروهای مومن و انقلابی بوده است، افزود: جوانان غیور ما در طول هشت سال دفاع مقدس از مرزهای ما به خوبی دفاع کردند و یک وجب از خاک این سرزمین را به دشمن ندادند که این در گرو باورهای اسلامی، دینی و دفاع از میهن و ناموس این جوانان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اکنون نیز ما در جنگ با دشمن در مرزهای مختلف هستیم و دفاع از حرم امامت و ولایت و اهل بیت(ع) از مسائل مهمی است که جوانان ما با توجه به این مساله مهم در این راه گام نهادند و جان‌شان را فدای ائمه اطهار(ع) کردند تا ولایت و امامت پایدار و استوار بماند.

غلامی با بیان اینکه ملت ما با ولایت عهد و پیمان بسته‌اند و همچنان‌ که در طول هشت سال دفاع مقدس به فرمان امام راحل راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند، اکنون در دفاع از حرم ائمه ثابت قدم و استوار هستند، یادآور شد: در شرایط فعلی نیز جوانان غیور ما با فرمان رهبری برای حفظ اسلام از مرزهای سوریه، عراق، لبنان و غزه دفاع می‌کنند تا اسلام زنده بماند.

وی گفت: دشمن با ترفندهای مختلف در پی نفوذ و رخنه در بین نخبگان جامعه است و در این زمینه با برنامه‌ریزی مختلف در فتنه 88 وارد شد اما بصیرت، بیداری و ولایت‌مداری ملت، مانع از نفوذ دشمن و دست‌اندازی‌های آنان شد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران همچنین با اشاره به زندگی حضرت زهرا(س) و اینکه مهم‌ترین درس از زندگی سراسر درس و عبرت فاطمه(س)، دفاع از امامت و ولایت بود، اظهار کرد: این بانوی بزرگ اسلام با حمایت از ولایت در برابر تمام ناملایمتی‌ها ایستاد و دفاع از ولایت با الگوبرداری از زندگی ایشان باید در دستور کار همه قرار گیرد.

غلامی با بیان اینکه الگوسازی زندگی اهل‌بیت (ع) باید در دستور کار جوانان و نوجوانان کشور قرار گیرد، افزود: شهدای ما با الگوپذیری از اهل بیت(ع) زندگی فاطمی و علوی برای خود تشکیل دادند و امیدواریم تمام زوایای زندگی این حضرت و اهل بیت(ع) سرمشق و الگو زندگی همه شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ادامه داد: مدافعان حریم حرم حضرت زینب(س)، جوانان حامی اسلام و ولایت هستند که با اطاعت از ولایت و قرار گرفتن در مسیر ائمه اطهار(ع)، زندگی خود را بیمه کرده‌اند و با نثار جان خود، حیله و نیرنگ‌های دشمنان را خنثی و از حریم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند.

غلامی در پایان با تاکید بر ولایت‌مداری و ادامه راه شهدا گفت: دشمن با برنامه‌ریزی مختلف در پی ایجاد رخنه در جامعه، ایجاد انحراف و کم‌رنگ کردن ولایت فقیه است که باید مراقب بود تا با دفاع از ارزش‌های پاک و مقدس انقلاب و اسلام و قرار گرفتن در مسیر اهل بیت(ع)، اسلام را به جهان صادر و از زیاده‌خواهی، نفوذ و توطئه استکبار جلوگیری شود.

سرگرد پاسدار شهید مدافع حرم محمدتقی سالخورده، هفدهمین شهید مدافع حرم مازندرانی و دومین شهید مدافع حرم نکا است که شب شنبه در سوریه به شهادت رسید و به دوستان شهیدش پیوست.

شهید محمدتقی سالخورده از پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا بود که در دومین اعزام خود به سوریه، در منطقه جنوب حلب به درجه رفیع شهادت رسید؛ «زینب» تنها یادگار دو ساله این شهید 29 ساله است.

مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید محمدتقی سالخورده، سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه از سپاه ناحیه نکا برگزار و بعد از تشییع در مزار شهدای روستای شهاب‌الدین نکا زادگاه این شهید والامقام خاک‌سپاری شد.

به گزارش فارس، شهید عبدالرحیم فیروزآبادی نخستین مدافع حرم شهرستان نکا بود که آذرماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسید و همزمان با شهادت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع)، با تشییع مردم نکا در مزار شهدای آبلو نکا خاک‌سپاری شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها