زیبایی عروس شهر های ایران با عطر شهادت مدافعان حرم

شهید مدافع انسانیت، هنرمندانه به افلاک پرکشیدی و ستاره شدی تا آسمان برادری و همدلی بی‌فروغ نماند تا خورشید تابان ولایت بدرخشد، کمر سرو در برابر بلندهمتت شکست و غرش شیر از شجاعت و شهامتت به سکوت مبدل شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۹۰
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵


خبرگزاری فارس: عطر شهادت و زیبایی دوچندان عروس شهرهای ایران


بخبرگزاری بسیج مازندران، در زمانه‌ای که قلم‌فروشی ممدوحانه رواج یافته، چه رسالتی سنگین‌تر از اینکه یاد و خاطره شهدا را در جامعه نشر دهیم؛ نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند.

شهید مدافع حرم! جاویدالاثر شدی و داغت شرمی عظیم بر پیشانی ما نهاد تا یادمان نرود در زندگی دنیوی مفقود شده‌ایم.

به‌ خود رجوع کنیم، آنچه ما با وجود خود هستی پنداشته‌ایم و این روزمرگی که به آن دچار شده‌ایم، چیزی جز عدم نیست.

شهدا پای از این هستی فراتر نهادند و به وجود رسیدند؛ در مراسم سوگواری شرکت می‌کنیم به مزار شهدا می‌رویم، نالان و ناراحتیم از این فجایع غیرانسانی، غافل از اینکه باید برای خودمان اشک بریزیم، متأسف و متأثر باشیم که هنوز در عدمیم.

تمام سال‌های عمر دور خود گشته‌ایم و در این دور باطل آن‌قدر گیج شده‌ایم، آنقدر که مفاهیمی مثل ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی و نفع جامعه نه نفع شخصی و ... را درک نکرده‌ایم.

شهدا دغدغه وطن و دین، انسان دوستی و آرامش داشتند، ما امروز روی خاکی قدم می‌گذاریم که شیرمردان غیورش برای یک وجب آن تا پای جان مبارزه کردند و جان باختند.

مراقب آن باشیم که کجا و بر روی خون کدام شهید ایستاده‌ایم و آنان که بیت‌المال را حراج می‌کنند بدانند آنچه را که وصیتش کردند، به فراموشی سپردید.

شهید مصطفی تاش‌موسی، مدافع حرمی که دغدغه برادری داشت، مگر می‌شود برادری زجر و شهادت برادر مظلوم نیک‌آیینش را ببیند و به‌پای نخیزد.

شهید مدافع انسانیت، هنرمندانه به افلاک پرکشیدی و ستاره شدی تا آسمان برادری و همدلی بی‌فروغ نماند تا خورشید تابان ولایت بدرخشد، کمر سرو در برابر بلندهمتت شکست و غرش شیر از شجاعت و شهامتت به سکوت مبدل شد.

عطر شهادتت که اینجا پیچید، زیبایی عروس شهرهای ایران را دوچندان کرد، قطعاً آرزویی چون شهادت نداشتی که رخت بر بستی از این دنیای خاکستری دروغ و تزویر، خونین‌بال به محبوبت رسیده‌ای، این است مزد مخلصین.

به این می‌اندیشم که لحظه شهادت چه آرزویی داشتی؟ قطعاً آنکه برای مبارزه با ظلم و نابرادری هجرتی عظیم را انتخاب می‌کند، در آن لحظه وصال جز به پیروزی رسیدن اسلام ناب محمدی بر لشکر کفر و نشر اخلاق در جامعه، نوع‌دوستی و انسانیت به چیزی نمی‌اندیشد.

سید شهیدان اهل قلم برای‌مان راه را مشخص کرده، آن زمانی که می‌گفت: «شاید جنگ خاتمه یافته باشد اما مبارزه هرگز پایان نخواهد یافت».

شهید مدافع حرم! در مسیر ارزش‌هایت گام برمی‌داریم و دفاع می‌کنیم از آنچه را که به ما آموخته‌اید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها