سپاه پیشانی امنیتی كشور است كه با استفاده از ظرفیت بسیج توانسته در بخشهای مختلف فرهنگی،خدمت رسانی،ساخت و ساز،دفاعی وامنیتی بسیار موفق باشد.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۵۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳





خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه قائم شهر عبدا.. رضیان منتخب مردم قائم شهر،سوادكوه،سیمرغ وجویبار در جمع پاسداران وسربازان سپاه شهرستان ضمن اشاره به شعار سال95 گفت : این شعار می تواند نگاه جدیدی در مسئولین ایجاد كند تا با تلاش وكوشش،مردم تاثیر این شعار رادر جامعه لمس كنند.

منتخب مردم قائم شهر، سوادكوه،سیمرغ وجویبار وضعیت معیشت،اشتغال جوانان واقتصاد مردم استان را حق آنان ندانست و عنوان كرد : مازندران دارای ظرفیتهای بسیار بالایی در بحث نیروی جوان،كشاورزی،گردشگری،اقتصادی و.. می باشد وبا تكیه براقتصاد درون زا كه متكی به سرمایه مردم است می توان جایگاه استان را به نحو شایسته ارتقاء بخشید.

دكتر عبدا.. رضیان در ادامه افزود : ما می توانیم در بسیاری از جاها به دلیل ظرفیت بالایی كه در استان وجود دارد با سرمایه اندك اشتغال زایی كنیم به طور مثال در بحث گردشگری قائم شهر پیشانی استان می باشد ولی متاسفانه مقدمات وفضای آن در شهرستان هنوز به وجود نیامده است.

وی با اشاره به اینكه ما در ابتدا باید خودمان را بسازیم تا خدمت سالم به مردم داشته باشیم اذعان نمود : این نظام وانقلاب با صرف هزینه وسرمایه زیادی به دست آمده است واین به بركت خون شهدای عزیزمان هست وسرداران و شهدایی كه در قائم شهر داریم نشان از شور و انگیزه فراوان مردم این شهرستان است واین انگیزه برای رفع مشكلات بسیار كارساز است.

وی با تاكید به این موضوع كه قطع یقین نتوانستیم از ظرفیتهای استان به طور كامل استفاده كنیم اظهار نمود : همه ما یك هدف مشترك داریم واگر توانستیم در برابر این همه دشمنیها وفتنه ها ایستادگی كنیم به بركت خون شهدا وهمت مردم است وحق مردم استان نیست كه با این شرایط زندگی كنند وهمه ما مسئولین وظیفه سنگینی در قبال مردم داریم.

دكتر رضیان ضمن اشاره به اینكه سپاه مجموعه ای بزرگ با ظرفیتهای زیاد در بخشهای مختلف است وباید آن را تقویت كنیم گفت : سپاه پیشانی امنیتی كشور است كه با استفاده از ظرفیت بسیج توانسته در بخشهای مختلف فرهنگی،خدمت رسانی،ساخت و ساز،دفاعی وامنیتی بسیار موفق باشد ولذا با تهدید ومشكلاتی كه در اجتماع وخانواده ها وجود دارد نباید ساكت نشست ودر صدد مقابله با آن بایداقدام وعمل به موقع نمائیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها