خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بسیج ثارالله(ع):

مسئولیت خطیر فرهنگیان، تربیت نیروهای بصیر است

مصطفوی با اشاره به اهمیت توجه به بصیرت‌افزایی در تعلیم و تربیت گفت: تربیت نیروهای بصیر مسئولیت خطیر فرهنگیان در عرصه حساس کنونی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۳۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
نشست فرهنگی و بصیرتی کانون بسیج فرهنگیان ناحیه یک وابسته به سپاه ناحیه ثارالله(ع) با حضور ۷۰ نفر از اعضای شورا و کانون سرحلقه‌های صالحین برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله(ع) در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به بصیرت‌افزایی در تعلیم و تربیت گفت: تربیت نیروهای بصیر مسئولیت خطیر فرهنگیان در عرصه حساس کنونی است.

وی با بیان اینکه ائمه و پیامبران به نقش و جایگاه مقام معلم اهمیت ویژه‌ای قائل بودند، گفت: در حدیثی از حضرت علی(ع) آمده است که وای به حال جامعه‌ای که از احترام به معلمان غفلت کند و این نشان از اهمیت احترام به جایگاه معلم دارد که بر همه اقشار برتر است.

مصطفوی در ادامه سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: در این مسئله باید توجه داشت که اقتصاد مقاومتی به معنی ریاضت کشیدن نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز با تأکید بر اینکه باید اقتصاد یک کشور آنقدر محکم و استوار شود که اگر از همه طرف تحریم شویم، کشورمان با مشکل مواجهه نشود، گفت: رهبر معظم انقلاب به دلیل دغدغه و رنجی که از وضعیت اقتصاد و معیشت مردم دارند، امسال را به نام اقتصاد مقاومتی نامیدند.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی اقتصاد ما تحت تاثیر تحریم و متاثر از اقتصاد تک محصولی است و شدیداً از نوسانات قیمت نفت اثر می‌پذیرد.

مصطفوی عنوان کرد:  دشمنان ما از طریق اعمال تحریم‌ها، خواهان به زانو درآوردن اقتصاد ما هستند لذا ما نباید به آنان فرصت دستیابی به اهدافشان را بدهیم به همین دلیل امسال باید همه مسئولان به جد در جهت اقدام و عمل دستیابی به این نوع اقتصاد تلاش کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها