خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

راه اندازي كارگاه هاي توليدي گامی در جهت اجرای اقتصاد مقاومتي است

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: مي توان با راه اندازي كارگاه هاي توليدي وافزايش توليد داخلي باعث رونق اقتصاد در كشور شویم و جلوي واردات بي رويه را بگیریم.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۲۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

حسن صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر اجرای اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: متاسفانه هنوز مردم ومسئولان به این باور نرسيده اند كه در زمينه اقتصاد مي توان موفق بود و موفقيت در اقتصاد را متكي به قدرت هاي خارجي مي دانند.

وی ادامه داد: مي توان با كمك به توليد داخلي و حمايت از كالاي داخلي باعث رونق اقتصادي شد كه تحريم ها خارجي روي اين اقتصاد اثرگذار نخواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: مي توان با راه اندازي كارگاه هاي توليدي وافزايش توليد داخلي باعث رونق اقتصاد در كشور شد و جلوي واردات بي رويه را گرفت و با اين روش باعث افزايش اشتغال پايدار و سرمايه در گردش كشور شد.

وی با تاکید بر اینکه مردم بايد از خريد كالاي داخلي حمايت و از كالاي خارجي استفاده نكنند، متذکرشد : با توجه به نگاه مسئولان كه تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادي را تكيه بر غرب مي بينند و خود باوري و اعتماد به كالاي داخل را باور ندارند بنابراين به غرب تمايل داشته و به فرمايشات امام خامنه ای(حفظه الله) كمترتوجه دارند.

صمدی با تاکید بر اینکه اسلام و قرآن تاکید بر این دارند که مسلمانان به خود و توان خویش تکیه داشته باشند، افزود: با توجه به اينكه اسلام تاكيد بر توان مسلمانان ومبارزه با فقر دارد مي توان با خود باوري و اتكا به نيروي انساني داخل و حمايت از واحدهاي توليدي داخل از وابسته بودن به دشمنان كم كرد و از ظرفيت داخل كشور در جهت برنامه هاي اقتصادي استفاده کرد.

انتهای پیام/ 15165

ارسال نظرات
پر بیننده ها