خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

حفظ ارزشها و حرمت ها عامل موفقیت جوانان در زندگی مشترک است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: جوانان باید در زندگي قناعتگر باشند و نسبت به همراه زندگي خود تعهد و احترام داشته و ارزشهاي ديني را در زندگي رعايت كنيد.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۱۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمين ارمغان در جمع نوعروسان تحت پوشش كميته امداد حضرت امام خميني(ره) شهرستان زيركوه از آثار ازدواج آسان را حفظ دین دانست و اظهارداشت: هنگامي كه شخصي ازدواج كند نصف دينش بوسيله ازدواج حفظ شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: براي ازدواج آثاري مانند آرامش و محبت می باشد و در آيه دوم سوره روم برکات آن ذکر شده است.

وی با اشاره به اینکه ازدواج اسلامي موجب افزايش رزق مي شود، افزود: براي استحكام زندگي بايد به دستورات خداوند ومعصومين (ع) عمل کنیم و از جمله اين دستورات قناعت در زندگی و قانع بودن به رضاي خداوند متعال مي باشد.

ارمغان اخلاق اسلامي ، ايمان ، امانتداري و توكل به خداوند را از لازمه هاي زندگي اسلامي با نشاط برشمرد و تاکید کرد: شما جوانان باید در زندگي قناعتگر باشيد ، نسبت به همراه زندگي خود تعهد و احترام داشته و ارزشهاي ديني را در زندگي رعايت كنيد.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها