نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

توسعه دفاع موشکی یک ضرورت است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: توسعه دفاع موشکی یک ضرورت است و مخالف با آن مخالفت با عقلانیت دینی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۵۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴




 


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر که به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش برگزار شد اظهار داشت:  نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح قوی، محکم، منضبط با تجهیزات به‌روز و آماده هستند.

وی بیان کرد: در تاریخ اسلام و ایران، هیچ‌گاه ارتش و نیروهای مسلحی همچون نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ملاحظه نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیروهایی با ایمان به خدا، تقوای نظامی، اخلاق دفاعی، مدیریت عالی در عرصه ستاد و اقتدار در حوزه عملیات و با تجهیزات به‌روز و با توان بالای صنعت نظامی و فرماندهی عالی‌قدر، مقتدر و هوشمند، بینا و بصیر همچون آیت‌الله خامنه‌ای هستند.

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: اگر در نیروهای مسلح در تمام ارکان اساسی، توانمند و مقتدر باشیم، جهان استکبار در تمام عرصه‌های محاسباتی، اقتدار ایران را لحاظ خواهد کرد.

وی افزود: توسعه دفاع موشکی یک ضرورت است و مخالف با آن مخالفت با عقلانیت دینی است.

امام‌جمعه بوشهر گفت: رهبر معظم انقلاب بر اقتدار نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج تأکید دارند و بنده از تمامی ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ارتش، سپاه و بسیج قدردانی می‌کنم.

صفایی بوشهری اضافه کرد: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر مایه عزت و افتخار هستند و سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی برای استان افتخار و آرامش آفریدند و خط مقدم مقاومت جنوب ایران هستند.

ارسال نظرات