خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

دانشجویان به خط‌های فرهنگی نظام یاری رسانند/ تلاش برخی مدعیان برای تحریف راه امام(ره)

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه هر کدام از سخنان رهبری نکته‌های نهفته‌ای برای جامعه به دنبال دارد، گفت: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته باید خط دفاعی خود را نسبت به دشمن حفظ کرده و به دیگر خط‌های فرهنگی نظام یاری رسانند.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۸۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قم که در سالن جلسات شهید عاصمی ساختمان فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد، با بیان اینکه در سال جاری بسیج دانشجویی و دانش‌آموزی به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد، اظهار کرد: مسئولان این مجموعه‌ها باید مطالبات رهبر انقلاب اسلامی را به صورت ویژه پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه رهبری در دیدارهای خود برای قشر دانشجو، طلاب و اساتید دانشگاه وقت قابل توجهی را در نظر می‌گیرند، اضافه کرد: بسیج دانشجویی باید وظایف دانشجویان را از سخنان رهبر انقلاب اسلامی استخراج کند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) پیگیری مطالبات رهبری را نسبت به مطالبات سازمانی ارجح‌تر دانست و مطرح کرد: مرزی میان اصول، عقاید و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب اسلامی وجود ندارد به همین علت می‌توان گفت که اکنون در دوران استمرار ولایت امام خمینی(ره) هستیم.

وی ادامه داد: تاکیدات رهبری نسبت به استمرار خط امام خمینی(ره) و جلوگیری از تحریف رهنمودهای ایشان پیام‌های روشنی برای اقشار مختلف جامعه اسلامی به دنبال داشته است.

احمدی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) در پیام تشکیل بسیج به تامین نیازهای معنوی اقشار مختلف این مجموعه توسط طلاب و دانشجویان تاکید کرده‌اند، مطرح کرد: اکنون برخی از مدعیان خط امام به دنبال تحریف راه و رسم ایشان هستند و افراد بصیر جامعه باید نسبت به این مسائل آگاهی مناسبی داشته باشند.

وی از دانشجویان به عنوان فرماندهان عرصه جنگ نرم یاد کرد و گفت: دانشجویان باید پشتیبانی معنوی اقشار مختلف بسیج را تامین کنند و به مطالبات رهبری برای رفع نیازهای دیگر اقشار توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه هر کدام از سخنان رهبری نکته‌های نهفته‌ای برای جامعه اسلامی به دنبال دارد، عنوان کرد: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید خط دفاعی خود را نسبت به دشمن حفظ کرده و به دیگر خط‌های فرهنگی نظام اسلامی یاری رسانند.
ارسال نظرات