خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم عنوان کرد؛
فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: سپاه و ارتش در شرایط کنونی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم ورود پیدا کرده و همگام با ملت شریف ایران، گوش به فرمان امر فرماندهی معظم کل قوا هستند.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۷۶
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
محمدعلی مختاران امروز در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج در قم، با اشاره به اینکه 29 فروردین‌ماه با عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نام‌گذاری شده و دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: ارتش و سپاه در یکدیگر در دوران هشت سال دفاع مقدس در جنگ سخت به خوبی درخشیدند.

وی اضافه کرد: قوای نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش علاوه بر آمادگی برای نبرد در میدان جنگ سخت برای دفاع از مرزهای این آب وخاک که وظیفه اصلی آنهاست، در شرایط کنونی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم ورود پیدا کرده و همگام با ملت شریف ایران، گوش به فرمان امر فرماندهی معظم کل قوا هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود بانیروهای مسلح مکتبی، معنوی و کارآمدبودن را سه ویژگی آنها برشمردند، گفت: به لطف خداوند قوای مسلح ایران متشکل ازجوانانی متعهد، متدین، متخصص و توانمند است.

وی در ادامه سخنان خود نیروهای مسلح کشور را به حلقه‌های زنجیری به هم متصل تشبیه کرد و تصریح کرد: هیچ ارتشی در دنیا همانند قوای نیروهای مسلح ایران مردمی و برخواسته از متن ملت نیست.

مختاران با تاکید بر اینکه دکترین نیروهای مسلح ایران دفاعی است، مطرح کرد: ابزار و تجهیزات دفاعی کشور بومی و ساخته جوانان ایرانی بوده و فقط برای دفاع از نظام اسلامی استفاده شده به همین علت تاکنون حالت تهاجمی نداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها