فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق نیروی زمینی ارتش در کرمان گفت: تولید امنیت سهم نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۶۳
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   امیر سرتیپ نادر علیدوست صبح امروز در آیین رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در کرمان در محل بلوار 22 بهمن اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر انقلاب با وجود همه بی‌مهری‌هایی که به ارتش بود، اما حضرت امام خمینی (ره) روز 29 فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و این افتخاری برای ماست.
وی بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 37 سال است برای برقراری و تولید امنیت به پشتوانه مردم تلاش می‌کند و هزاران شهید تقدیم انقلاب و جمهوری اسلامی کرده است.

علیدوست از نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سخن به میان آورد و عنوان کرد: تولید امنیت سهم نیروهای مسلح در اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح، تولید امنیت را در 37 سال گذشته برای کشور و مردم ایجاد کرده‌اند و اگر امنیت در کشوری وجود نداشته باشد، بی‌شک سایر اقدامات تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در کرمان ادامه داد: نیروهای مسلح به فرماندهی فرمانده معظم کل قوا قبل از آن که اقتصاد مقاومتی مطرح باشد، سهم خود را در اقتصاد مقاومتی با تولید امنیت ادا کردند.

علیدوست تصریح کرد: ما به عنوان سربازان انقلاب اسلامی و سربازان این ملت پا در رکاب مقام معظم رهبری برای امنیت جمهوری اسلامی در مرزهای کشور و فراتر از آن جانانه تا سر حد شهادت برای تولید امنیت جانفشانی می‌کنیم.

وی افزود: نیروهای مسلح در سال جاری مصمم هستند با تلاش بیشتر امنیت جمهوری اسلامی و کشور را برقرار کنند تا دولت‌مردان و تولیدکنندگان ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی موفق باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات