این بازیگر سینما و تلویز یون گفت:سازندگان و دست اندركاران سينماي قرآني در ساخت فيلم هاي خود به مسائل شرعي و عرفي برخورد مي كنند كه بايد از یک گروه متخصص و قرآن پژوه بهره ببرند.
کد خبر: ۸۶۶۱۴۶۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
این بازيگر وكارگردان سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: اعتقاد دارم که قصه حضرت يوسف (ع) یکی از شیرین ترین داستان های قرآنی است. صبر و شکیبایی و توکل به خدا و عبرت آموزی و ... از جمله پیام های این داستان است. به تصوير كشيدن این داستان ها برای مخاطب جذابیت دارد. ما بايد تلاش كنيم تا سناريو نويس و متخصص به مسائل قرآني را به هم نزديك كنيم تا فيلم با كيفيت بالايي ساخته شود.

بازيگر سريال همسفر افزود: قرآن كتابي مشترك ميان مسلمانان جهان است و می تواند عاملي براي اتحاد باشد.

مظفری خاطر نشان کرد: سینمای قرآنی سینمای تخصصی است وسازندگان و دست اندركاران سينماي قرآني در ساخت فيلم هاي خود به مسائل شرعي و عرفي برخورد مي كنند كه بايد از یک گروه متخصص و قرآن پژوه بهره ببرند. رجوع کردن به کتب معتبر اسلامی و دیدار با علمای عالیقدر و مراجع تقلید در ساخت فیلم های قرآنی کمک شایانی به نویسندگان می کند.

وی در پایان گفت: قصه هاي قرآني جذابيت هايي دارد كه اگر شاهد پخش آن در سينما باشيم،‌ اثر گذاري اش بيشتر خواهد شد. سينما ابزاري براي ترويج فرهنگ قرآني در جامعه است.

ارسال نظرات