خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرری گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل راهکاری است که بخشی از آن به مسئولان و بخش دیگر مربوط به مردم است و مسئولان باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی به تحقق آن کمک کنند.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۶۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی  اظهار داشت: نباید اجازه دهیم دنیا و زینت‌های آن موجب فریب انسان شود.

وی با بیان اینکه آدمی همواره باید از تمام فرصت‌های پیشرو نهایت استفاده را ببرد، عنوان کرد: امیرالمومنین امام علی (ع) می‌فرمایند فرصت‌های همانند ابرها در حال گذر هستند.

 وی با با بیان اینکه امام باقر(ع) و امام صادق(ع) از موسسان حوزه‌های علمیه بودند، تصریح کرد: این امامان بزرگوار ما با تاسیس حوزه‌های علمیه و پرورش شاگردان بسیار، اسلام عزیز را از گزند خرافات و انحرافات مصون نگه داشتند.

امام جمعه شهرری با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در نخستین روز از آغاز سال نو  در جوار آستان مقدس امام رضا(ع) اضافه کرد: مردم و مسئولان باید همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را در طول سال نصب‌العین قرار دهند.

شاهچراغی با اشاره به شعار سال با عنوان « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بیان داشت: مردم و مسئولان هر دو در قبال شعار سال باید فعالیت ویژه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم با خرید کالاهای داخلی، عدم مصرف کالاهای خارجی و پرهیز از اسراف و تبذیر می‌توانند به جامعه و مسئولان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی کمک بسیار زیادی انجام دهند.

امام جمعه شهرری خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و صنایع و کارخانجاتی که در داخل کشور مشغول به فعالیت هستند، به شعار سال جامه عمل بپوشانند.

ارسال نظرات