علی اشرف خانلری
تاکید فرماندار ری در راستای اجرای منویات رهبری؛
خبرگزاری بسیج: اولین جلسه شورای ورزش شهرستان ری در سال 95 با حضور فرماندار شهرستان ری، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ری، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر اعضای شورای ورزش شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۶۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور با اشاره شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به این معناست که از ظرفیت و پتانسیل منابع انسانی و نیروهای متخصص و متعهد در اداره امور فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره ببریم.

وی افزود: یکی دیگر از معانی اقتصاد مقاومتی استفاده از تکنولوژی و فن آوری در فرآیند روابط بین المللی است.

فرماندار ری در ادامه در خصوص اهمیت برگزاری جلسات شورای ورزش بیان داشت: متاسفانه در سال گذشته جلسات شورای ورزش به صورت پراکنده برگزار شد و نتایج خوبی از این جلسات به دست نیامد و اظهار امیدواری کرد: با حضور رئیس جدید و جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گام های موثری در حوزه ورزش شهرستان برداشته شود.

فرماندار ری ادامه داد: در حوزه جوانان نیز باید بیش از پیش تلاش کرد و علاوه بر رشد ورزش، حل بیشتر مسائل جوانان از قبیل بیکاری را در سال 95 در راس امور قرار دهیم.

فرماندار ری افزود: در حوزه ورزش جوانان باید جمیع ظرفیت های ورزشی در کنار هم قرار بگیرد تا شاهد پیشرفت در تمام رشته های ورزشی در عرصه کشوری و بین المللی باشیم.

در ادامه این جلسه سعید بیات معاون سیاسی و انتظامی فرماندار ری در خصوص جایگاه ورزش در توسعه کشور اظهار داشت: اگر مسیر ورزش درست ترسیم شود، شاهد آسیب های اجتماعی در جامعه نخواهیم بود.

وی افزود: اثرگذاری ورزش در جامعه به خصوص در قشر جوانان به وفور قابل مشاهده است و به صورت کلان نیز در پیشرفت جامعه موثر خواهد بود.

بیات گفت: امیدواریم با تغییر مدیریت در راس ورزش شهرستان ری مسیر درستی در حوزه ورزش و جوانان ترسیم شود و تقویت میل به ورزش در جوانان شهرستان، توسعه فضاهای ورزشی و ارتقاء ورزش همگانی در شهرستان  را شاهد باشیم.

ارسال نظرات