خبرهای داغ:
رئيس ستاد بحران وزارت كشور بیان داشت: خسارت هاي به بار آمده ناشي از سيل در استان خوزستان بيش از ديگر استان هاي سيل زده می باشد.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۴۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرنگاربسیج،از اهواز، مصطفي محمد نجار گفت: 12 استان كشور طي روزهاي اخير با سيل و بارش باران هاي سيل آسا مواجه بودند.

وي حجم خسارت هاي به بار آمده در استان هاي خوزستان، لرستان و ايلام را بالا اعلام کرد و افزود: استان خوزستان بيش از ساير استان ها از سيل آسيب ديده است.

نجار با اشاره به بی سابقه بودن حجم بارندگي هاي اخير در 12 استان كشور در قياس با سال هاي اخير اظهار داشت: با توجه به 20 سال خشكسالي گذشته اين بارش ها قابل پيش بيني نبود.

رئيس ستاد بحران وزارت كشور به آثار مخرب اين سيل اشاره كرد و افزود: در جريان اين سيل و صاعقه 3 نفر در ايلام و 1 نفر در همدان جان خود را از دست دادند.

وي تعامل مردم با مسئولان را از عمده دلايل پائين بودن خسارات جاني اين سيل عنوان كرد و گفت: خوشبختانه مردم به هشدارهاي مسئولان توجه كردند.

مصطفی محمد نجار اذعان داشت: هنوز ميزان دقيق خسارات به بار آمده ناشي از اين سيل برآورد نشده است، ولي بعد از مهار كامل سيل كارشناسان خسارت ها را به صورت دقيق برآورد خواهند كرد.

وي در خصوص وضعيت بحران سيل در استان خوزستان اظهار کرد: طبق اعلام مسئولان استان احتمالا تا فردا همه چيز به حالت عادي بر خواهد گشت.

وي در پايان با تقدير از استاندار خوزستان در زمينه ايجاد هماهنگي خوب در بين دستگاه هاي امداد رسان گفت: خوشبختانه هماهنگي خوبي در اين زمينه وجود دارد و همه دستگاه هاي دولتي براي مهار سيل در استان بسيج شده و امداد رساني مطلوبي نيز صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن
ارسال نظرات
پر بیننده ها