فرمانده سپاه نظرآباد در گفت و گو با"بسیج"

ساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجی در روستاهای نظرآباد

کوه خیل گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی جمعی از جهادگران مومن و دلسوز در اردوهای جهادی شرکت کردند و اقدام به ساخت خانه محروم، تکمیل مسجد، مرمت و بازسازی امامزاده در روستاهای نظرآباد نمودند.
کد خبر: ۸۶۶۱۳۰۴
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ علی کوه خیل فرمانده سپاه نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار بسیج در خصوص فعالیت های جهادگران بسیجی این شهرستان در ایام نوروز 95 به ساخت خانه نیازمند و تکمیل مسجد روستای عشایری گلدره و مرمت و بازسازی امامزاده قشلاق محمدلو اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با تعطیلات نوروزی جمعی از جهادگران مومن و دلسوز در اردوهای جهادی شرکت کردند.

ساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجی در روستاهای نظرآباد

وی افزود: گروه های جهادی 717سراج سپاه شهرستان نظرآباد، شهید حاج احمدمتوسلیان دانشگاه آزاد واحد جنوب تهران، شهید متوسلیان دانشگاه دامپزشکی استان البرز و قرارگاه شهید شجاعی در این طرح شرکت کردند.

فرمانده سپاه نظرآباد با اشاره به اینکه گروه جهادی سفیران مهر حوزه 713این ناحیه نیز برای کمک به مناطق محروم خوزستان اعزام شدند گفت: از مهمترین کارهای گروه های یاد شده ساخت خانه نیازمند ،تکمیل مسجد روستای گلدره ، تعمیر ومرمت امامزاده روستای قشلاق محمدلو ، می باشد که می توان به آن اشاره کرد.

کوه خیل همچنین اشاره ای به دیگر اقدامات درایام نوروز نمود وگفت:بازدید ازخانواده های معظم شهدا واعزام بسیج محلات به مناطق جنگی از دیگر برنامه های این ناحیه بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها