به گزارش روابط عمومی جشنواره جهانی فیلم مقاومت :

جایزه ویژه «عماد مغنیه» چیست؟

بهترین فیلم بخش جایزه «عماد مغنیه» چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت امسال به فیلمی با موضوع «شهدای مدافعین حرم» اهدا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۲۵۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

جایزه ویژه «عماد مغنیه» یکی از بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل این رویداد سینمایی را تشکیل می‌دهد که قرار است در دوره چهاردهم این جایزه به دلیل اهمیت و جایگاه شهدای مدافعین حرم به برترین اثر با این موضوع اهدا شود.

ترسیم چهره زیبای شهدای مدافع حرم، نمایش جنایات و ددمنشی‌های گروه‌های تروریستی نظیر داعش، نمایش مقاومت مردم سوریه، عراق، یمن و فلسطین در برابر گروه‌های تروریستی و اشغالگران، ترسیم چهره حامیان تروریست‌ها نظیر آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس و عربستان، نقش ایران و حزب‌الله در محور مقاومت از جمله مفاهیم و مضامین این بخش است.

بر پایه این خبر، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه (نقدی) این بخش طی مراسمی در آئین اختتامیه جشنواره اهدا می‌شود.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به منظور تبیین و گسترش «فرهنگ مقاومت»در سه بخش مسابقه بین الملل، جایزه ویژه عماد مغنیه و چشم انداز سینمای مقاومت در جهان، با حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته اند،  برگزار می گردد. کلیه فیلم های سینمایی و مستند که از ژانویه سال 2014 در ایران و سایر کشورها تولید شده اند می توانند در این بخش شرکت نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار