امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته، بیانیه سازمان حقوق بشر بر علیه ایران اسلامی را مضحکه آور خواند و ...
کد خبر: ۸۶۶۱۱۷۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبد آدینه؛ امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته، بیانیه سازمان حقوق بشر بر علیه ایران اسلامی را مضحکه آور خواند.و گفت : سازمان به اصطلاح حقوق بشر که تحت امر امریکا و استکبار است و امریکایی هایی که در طول تاریخ از منافقینی که دستشان بر خون حزب جمهوری خواه و جوانان این کشور آغشته است و داعش و گروه های تروریست را در منطقه برای ظلم و ستم فراوان به ملت های کشورهای اسلامی تقویت می کند چگونه می تواند داعیه دار حقوق بشر باشد .

بحجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه امریکا و استکبار هرگز لیاقت داعیه حقوق بشر را ندارند افزود : ملت ما به فضل الهی در مقابل همه دشمنان خواهد ایستاد و طبق فرامین و رهنمودهای مقام عظمای ولایت به این انقلاب خود استمرار خواهد بخشید.

بخشش جزایر مصر به عربستان راه را برای توطئه اسرائیل باز می کند

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به سفر شاه ظالم و مرتجع عربستان به مصر ، برای تکمیل کمپ دیوید قرارداد ننگین مصر و سازمان آزادی بخش فلسطین گفت : بخشش دو جزیره مصر از سوی رئیس جمهور و فرعون فعلی مصر به شاه عربستان راه را برای حرکات و اقدامات و توطئه های اسرائیل در منقطه باز می کند .

وی این خوش خدمتی رئیس جمهور مصر به شاه عربستان را برنامه ای از قبل تعیین شده دانست و افزود : دین فروشی رئیس جمهور در مقابل ثمن بخس ذلت بزرگ در تاریخ مصر محسوب می شود .

امام جمعه موقت میبد با تشریح فلسفه این دو جزیره در گذشته گفت : این ها جزایری بودند که در سال ۱۹۵۰ میلادی ملک عبدالعزیز شاه عربستان وقت از ملک فاروق می خواهد برای اینکه از تجاوز رژیم صهیونیستی جلوگیری کند به نیروهای مصری و اسلامی به ملک فاروق می گوید نیروهای خود را آماده و مجهز در این دو جزایر مستقر کند .

حجت الاسلام اعرافی با تاکید بر اینکه این قرارداد هرگز بدون اطلاع نتانیاهو و رژیم صهیونیستی نمی تواند انجام شود ، افزود : چرا که بخشیدن این دو جزیره راه را برای اجرای بهتر قرارداد ننگین کمپ دیوید با اسرائیل هموار می کند.

خطیب جمعه موقت میبد ، بازگشت عربستان به این دو جزیره را نقطه طلاقی مثلث شوم ، عربستان و اسرائیل عنوان کرد و گفت : اگر پل خاکی بین اسرائیل و حیفا را بزنند کانال سوئز بسته می شود و رژیم صهیونیستی بیشتر می تواند به اهداف خود برسد.

انگیزه و مکتبی بودن ویژگی شاخص نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان و امرای عالی رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران ، هویت جمعی نیروهای مسلح ، انگیزه ، مردمی و مکتبی بودن را از مهمترین ویژگی های ارتش جمهور اسلامی برشمرد و افزود : این در حالی است که ارتش و نیروهای نظامی بسیاری از کشورها از جمله نیروهای ارتش مرتجع و پوسیده سعودی که نیروهای تشریفاتی هستند و برای حفظ امنیت حکومت حاکمان و سرکوب به کار گرفته می شوند .

حجت الاسلام اعرافی خاطرنشان کرد : ارتشی که مزدور واقعی صهیونیستی است و در یمن دست به جنایت و کشتن مرد و زن و کوچک و بزرگ و زیرساخت های این کشور زد اما به هدف خود نرسید.

رژیم مرتجع سعودی باید حدود اسلامی را رعایت کند

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به ملاقات رئیس موساد دستگاه اطلاعاتی صهیونیستی در حاشیه نشست سران همکاری کشورهای اسلامی در ترکیه با وزیر رِژیم مرتجع سعودی گفت : ما با مردم و حتی حاکم سعودی سر جنگ نداریم اما وزیر خارجی رژیم پوسیده آل سعود باید در این نوع نشست ها حدود کشورهای اسلامی را رعایت کند .

وی با بیان اینکه سرزمینی که مکه و مدینه و حرمین شریفه در آن است ؛ امروز باید پرچم مبارزه با استکبار و رژیم صهیونیستی را دست خود بگیرد گفت : این درحالی است که می آیند و قطعنامه ای را تنظیم می کنند که در چهار بند این قطعنامه در سازمان همکاری اسلامی در ترکیه ، ایران اسلامی که علمدار مبارزه با صهیونیست و استکبار و مقاومت و حزب الله لبنان که خط مقدم مبارزه و مقاومت است بر علیه شان بیانیه صادر می کنند .

وقتی استکبار کم می آورد به مزدوران خود در منطقه متوسل می شود

امام جمعه موقت میبد با اشاره به اینکه خود امریکا با دخالت در عراق و افغانستان به هدف خود نرسید افزود : بنابراین به مزدوران خود در منطقه که عروسک خیمه شب بازی آنها هستند متوسل و جنگ نیابتی به راه انداختند و با تقویت گروههای تروریستی و داعش در سوره و عراق و لبنان و یمن فجایع انسانی به بار آوردند ؛ اما نیروهای مسلح و ارتش ما بر اساس مکتب اسلام حرکت می کنند و دارای انگیزه و آرمان های الهی هستند.

حجت الاسلام اعرافی ، ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای بزرگ ارتش شهید سپهبد قرنی ، فکوری ، فلاحی و صیاد شیرازی گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران نگهبان انقلاب و مرزهای کشور و اسلام است و امام راحل همواره بر تکریم ارتش تاکید داشتند.

دلاورمردی های ارتش در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست

وی با اشاره به رشادتها و دلاورمردی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گفت : رشادت آنها در دفاع از انقلاب و دفاع مقدس فراموش شدنی نیست .

امام جمعه موقت میبد در ادامه ، اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی و دوری از دنیا زدگی دانست و گفت : همه باید در ایام اعتکاف و ایام البیض با فراغت از همه کارهای روزمره و تکراری به عبادت بپردازند.

ارسال نظرات