عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: اگر بانک جامع اطلاعاتی برای شناسایی خانواده های پردرامد وجود نداشته باشد قانون حذف یارانه اصلاح می شود.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۳۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

محمدعلی عبدالله زاده نماینده مردم طبس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ اظهار داشت: کسی مخالف هدفمندی یارانه ها نیست تا هدفمندی شده و به تولید و اشتغال اختصاص یابد.

وی افزود: در قانون نیامده تا یارانه به طور مساوی بین 70 میلیون نفر توزیع شود این موضوع  به اقتصاد کشور ضربه زده و مجلس تلاش می کند تا دولت را موظف به حذف یارانه ثرتمندان کند تا به تولید و اشتغال اختصاص یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به اینکه دولت بانک جامع اطلاعاتی برای شناسایی ثروتمندان ندارد عصر امروز موضوع حذف یارانه در کمیسیون تلفیق مجلس بحث می شود.

نماینده مردم طبس خاطرنشان کرد: اگر بانک جامع اطلاعاتی برای شناسایی خانواده های پردرامد وجود نداشته باشد قانون حذف یارانه اصلاح می شود.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج مبنی بر اینکه دولت قصد ندارد یارانه افراد را به مرور حذف کند خاطرنشان کرد: قرار نیست یارانه افراد به طور کامل حذف شود افراد پردرآمد شناسایی و سه دهک بالایی تعدادش مشخص خواهد شد زیرا سروسامان دادن وضعیت تولید و اشتغال مهمتر است.

عبدالله زاده در خصوص این سوال که حذف یارانه سه دهک بالایی به اشتغال اختصاص می یابد تصریح کرد: یارانه به ایجاد اشتغال اختصاص یافته چرا که هر ماه دولت نگران و مستاصل است که از کجا 3هزار میلیارد تومان را تامین کند.

ارسال نظرات