یک دکترای استراتژیک در گفتگو با «بسیج»:
حسین علی اعلاء گفت: مطالب آقای سیف نیاز به بررسی و و اکاوی بیشتر داشت تا جملاتی که هر کدام بارحقوقی داشته توسط کارشناسان پردازش شود و سپس مطرح شود سیف داخلی‎ها و خارجی ‎ها را شوکه کرد.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۰۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

حسین علی اعلا دکترای استراتژیک و کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص اظهارات رئیس کل بانک مرکزی درباره عدم دستاورد از برجام اظهار داشت: آقای سیف در نشست بانک جهانی مطالبی را مطرح نمود که در داخل کشور بازگو نکرده و این از جمله نواقص بزرگ آقای سیف است.

وی با بیان اینکه گفتار آقای سیف مورد انتقاد غربی‎ها نیز واقع شد افزود: وقتی آقای سیف بدون اجرای برنامه و مصاحبه داخلی فی البداهه به سخن‎پردازی درباره مسائل کشور بپردازند این می‎شود که غربی‎ها نیز بر این گفتار انتقاد کرده و مطالب را در خارج از چهارچوب تحریم بیان دانسته‎اند.

این دکترای استراتژیک خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات پنهان کاری مطالب است که سبب بروز مشکلات و افزایش بدبینی و سلب اعتماد می‎شود.

وی در خاتمه افزود: مطالب آقای سیف نیاز به بررسی و و اکاوی بیشتر داشت تا جملاتی که هر کدام  بارحقوقی داشته  توسط کارشناسان پردازش شود تا اینگونه از پنهان کاری کاسته و بیان حقیقت وضوح بیشتری داشته باشد؛ سیف داخلی‎ها و خارجی ‎ها را شوکه کرد.

ارسال نظرات