مدیرکل امور کتابخانه‌های استان زنجان:
بیشتر وقت مردم در فضای مجازی سپری می‌شود پس باید معرفی کتاب و نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده در فضاهای مجازی را نیز مورد توجه قرار دهیم.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۷۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر وقت مردم در حال حاضر در فضای مجازی سپری می‌شود گفت: در راستای اشاعه و تبلیغ کتاب‌خوانی باید فعالیت‌های معرفی کتاب و نقد و بررسی کتاب‌های منتشر شده در فضاهای مجازی را نیز مورد توجه قرار دهیم.

امیرعلی نیکبخش افزود: هیچ‌گاه نباید کتاب‌های الکترونیکی و کتابخانه مجازی جای کتاب را بگیرد

وی اظهار داشت: مردم می‌توانند با کسب آگاهی از کتاب‌های منتشر شده و معرفی‌شده در فضاهای مجازی به تهیه و مطالعه کتاب اقدام کنند.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری سال 95 با عنوان سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل عنوان کرد: در تلاش هستیم برنامه‌ها و طرح‌های امور کتابخانه‌های استان زنجان تا حد توان در راستای تحقق شعار سال باشد.

وی بابیان راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در استان زنجان خاطرنشان کرد: در راستای رسیدن به سند چشم‌انداز امور کتابخانه در تلاش هستیم با افزایش فضای کتابخانه‌ای و نیز برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان و برنامه‌های متنوع اشاعه فرهنگ کتاب اقدام کنیم.

مدیرکل امور کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در ادامه اظهار کرد: کتابخانه مجازی استان زنجان تا چند روز آینده با آغاز فعالیت در کانال‌های تلگرامی راه‌اندازی می‌شود.

وی بابیان آغاز عضوگیری برای فعالیت کانال تلگرامی کتابخانه مجازی استان زنجان خاطرنشان کرد: در ابتدا با عضوگیری از مسئولان امور کتابخانه‌های عمومی فعالیت در فضای مجازی آغاز می‌شود.

مدیرکل امور کتابخانه‌های استان زنجان بیان کرد: بعد از عضوگیری مسئولان امور کتابخانه‌ها به عضوگیری از افراد علاقه‌مند به معرفی کتاب اقدام می‌کنیم که در این کانال در کنار معرفی کتاب، فعالیت‌های اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه نیز انجام می‌شود.

وی بابیان معرفی کتاب در قالب ارائه ویدئو در کانال تلگرامی عنوان کرد: کتاب‌های مورد دلخواه چریک از اعضای کانال توسط خودشان در مدت‌زمان یک تا هفت دقیقه در قالب ویدئو در این کانال، برای اعضا قابل استفاده می‌شود.

ارسال نظرات