یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با "بسیج":
یک کارشناس اقتصادی گفت: بی نتیجه بودن مسکن مهر و هدر رفتن پول دولت در این پروژه صحبت های اخیر آقای دکتر روحانی است
کد خبر: ۸۶۶۱۰۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

بهمن شهریاری کارشناس مسائل اقتصادی و سیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره انتقادات شدید دولتی‌ها از مسکن مهر گفت: درست است مسکن مهر یکسری مشکلات و کاستی‌هایی داشته است اما صورت مسئله را نباید پاک کرد. این طرح یکی از برنامه‌های بجا و درستی بوده و دولت فعلی باید مشابه این طرح در دستور کار خود قرار دهد. دولت برای کوبیدن حزب مخالف راه اصلی را گم کرده است.

وی افزود: انتقادهایی که مسوولان به مسکن‌مهر و انبوه سازی می‌کنند مورد اعتراض شدید کارشناسان است چراکه راه‌های مختلف برای رفع مشکلات مسکن امتحان شده و به شکست انجامیده بود و فقط مسکن مهر توانست بسیاری از مشکلات مسکن خانوارها را حل کند. در زمان آغاز اجرای طرح مسکن مهر همین مسوولان فعلی جزء مخالفان سر سخت بودند چون به این مسئله به صورت حزبی نگاه می‌کنند. دولتی‌ها راه اصلی را گم کرده‌اند و عملا آرمان های نظام را فدای جریان های حزبی می‌کنند.

این کارشناس با اشاره به رکود مسکن و طرح های دولت گفت: طرح هایی که دولت برای خارج کردن مسکن از رکود می‌دهد کارشناسی و حتی عاقلانه هم نیست و برای انجام آن و حل این مشکل باید کار عالمانه صورت بگیرد.

ارسال نظرات