خبرهای داغ:
سردار فتحیان گفت: ساختمان مرکزی این خیریه در سال جاری افتتاح می شود، این ساختمان که در شهر تهران قرار دارد دارای مرکز تخصصی سرطان، درمانگاه پزشکی و حسینیه است.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۱۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
 پنجمین گردهمایی مدیران مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا از سراسر کشور روز جمعه بیست و هفتم فروردین 1395 به میزبانی شیراز برگزار شد.

سردار نصرالله فتحیان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه برنامه و چشم انداز پنج ساله خیریه امدادگران عاشورا تدوین شده و از ابتدای سال 1395 اجرایی می شود، گفت: در سال جاری فعالیت شعب استانی این خیریه گسترش خواهند یافت ضمن اینکه یکی از اولویت های مهم این خیریه حمایت از بیماران سرطانی، بیماران خاص و صعب العلاج می باشد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ده هزار بیمار سرطانی از سراسر کشور در سال 1395 تحت حمایت امدادگران عاشورا قرا خواهند گرفت، گفت: ساختمان مرکزی این خیریه در سال جاری افتتاح می شود، این ساختمان که در شهر تهران قرار دارد دارای مرکز تخصصی سرطان، درمانگاه پزشکی و حسینیه است.

مدیر عامل مؤسسه خیریه امدادگران عاشورا با بیان اینکه تسهیل ارائه خدمات و حفظ کرامت انسانی مددجو دو شاخصه مهم در تنظیم سند چشم اندار خیریه امدادگران عاشورا بوده اند، گفت: جذب سه هزار خَیِر برای حمایت مددجویان در سال 1395 هدف مهمی است که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم و از سوی دیگر با حمایت خَیرانِ نیک اندیش اقدامات حمایتی و فعالیت های تاثیرگذاری در راستای کمک به بیماران نیازمند سرطانی خواهیم داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها