یکی از فرماندهان منطقه دوم نداجا:
ناوسروان خسروی از فرماندهان منطقه دوّم نداجا در سخنرانی قبل از خطبه­های نماز جمعه این هفته برازجان ضمن گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش ما، ارتشی ولایی و توحیدی است.
کد خبر: ۸۶۶۰۹۶۶
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی در روزهای دفاع مقدس ثابت کرد که مدافع حریم ولایت هست و با ایستادگی در مقابل قدرت­ های شرق و غرب اقتدار خود را به نمایش گذاشت.

این فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکای جنایت­کار وقتی نتوانست نیروهای نظامی ایران را در دوران جنگ تحمیلی متوقف کند به صورت مستقیم وارد میدان شد و به جنگ مستقیم پرداخت و آمریکایی که دم از دفاع از حقوق بشر می­ زند هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داد امّا ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار سه ناوشکن و موشک­ انداز سهند، سبلان و جوشن را به آب­ های بین المللی برای مقابله با آن­ها فرستاد.

ناوسروان خسروی خاطرنشان کرد: ارتشیان و نیروهای مسلح ما تا زمانی که نفس می­ کشند نخواهند گذاشت چکمه­ های اجنبی سنگ فرش­ های کوچه و خیابان ما را لمس کند و عزت، قانون و شرف ما را به باد استهزا بگیرد و یا حتی گوشه چشمی به خاک ما داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: ما با اقتدار ارتش و سایر نیروهای مسلح در مقابل نیروهای بیگانه کم نخواهیم آورد که این مسئله را اثبات کرده و می­ کنیم امّا لازم است همه ما در عصر فعلی برای احیای کلمه طیبه در داخل کشور نیز کوشا باشیم تا بتوانیم صلابت، هیبت و اقتدار خود را هرچه بیش­تر به نمایش بگذاریم.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها