خبرهای داغ:
امام جمعه شیروان در آیین تشییع پیکر پاک شهید زرهرن گفت: این ملت به خود اجازه نمی دهند ذره ای از خشت حرمین شریفین کم شود و بنشیند و تماشاگر این صحنه ها باشند.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در آیین تشییع پیکر پاک شهید زرهرن گفت: این شهید گرانقدر عطر شهادت را در شیروان منتشر و مشام جان ما را با فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از حریم ولایت و حرم حضرت زینب(س) معطر ساخت و نوازش داد.

وی گفت: در این ماه رحمت از خداوند منان برای خانواده این شهید عزیز و همه شهیدان و مادر داغدار این شهید، فرزندان و برادران و خواهران آن شهید طلب اجر و آمرزش داریم.

حجت الاسلام کوثری با تقدیر از حضور با شکوه مردم و مسئولین در این آیین گفت: ماه رجب ماه جلب رحمت خدا است و برای جلب این رحمت و قله رفیع آن ایمان به خداوند و هجرت و جهاد در راه خدا است.

وی گفت: شهید زرهرن در این ماه رحمت الهی وسیع ترین رحمت الهی را برای خود جلب کرده است و شهد شیرین شهادت گوارایش باد.

امام جمعه شیروان با اشاره به اینکه یمن و سوریه چشم امید به این مردم دارد گفت: در هر کجای عالم اگر مظلومی فریاد زد و اگر پاسخ ندهیم مسلمان نیستیم.

وی افزود: اگر این مدافعین حرم نبودند گروه تکفیری داعش مرزهای ما را درنوردیده بود و حتی برای نوامیس ما مزاحمت ایجاد می کردند.

حجت الاسلام کوثری گفت: دشمنی که هیچ قانون و مرامی ندارد و کودکان را سر می برد، اگر دفاع جانانه اسلام و این ملت نبود معلوم نبود چه سرنوشتی نصیب ما می شد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اگر ذره ای از خشت حرمین شریفین عسگریین، عتبات عالیات و در سوریه و شامات کم بشود این ملت غیور به خود اجازه نمی دهد بنشیند و تماشاگر این صحنه ها باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها