خبرهای داغ:
سرپرست مدیریت حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی فارس از آمادگی گروه‌های جهادی دانشجویی این استان برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۵۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
به گزار ش خبرگزاری بسیج، میثم فضل‌الله‌پور در جمع مسئولان گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با اشاره به خسارت‌هایی که به دلیل جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور به هم‌وطنان عزیز وارد شده است، گفت: باران و جاری شدن سیلاب در برخی از شهرها و روستاهای کشورمان باعث وارد آمدن خسارت‌های مادی و جانی به عده‌ای از هم‌وطنانمان شد و این عزیزان در این حادثه گرفتار شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه یاری‌رساندن به هم‌نوعان و آسیب‌دیدگان وظیفه انسانی و دینی هر مسلمانی است ازاین‌رو مدیریت حرکت‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس به نمایندگی از گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس آمادگی خود را برای کمک‌رسانی و یاری هم‌وطنان عزیز آسیب‌دیده در کشور را اعلام می‌دارد.

سرپرست مدیریت حرکت‌های جهادی ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: آمادگی گروه‌های جهادی دانشجویی این استان در یاری‌رسانی به مردم آسیب‌دیده کشور را از طریق ارتباط با دفاتر نمایندگان دولت در استان‌ها به استماع استانداری‌های مناطق حادثه‌دیده رسانده‌ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها