امام جمعه دره شهر گفت: دولتیها با هوشیاری و بصیرت از از خوشبینی و اعتماد نسبت به غرب و در راس آن امریکا دست بردارند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۵۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیمره خبر، حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک میلاد امام جواد(ع) گفت: از ویژیگیهای مهم این امام معصوم داشتن مقام ریاست و امامت بشریت خدا در ایام کودکی بود.

وی اظهار کرد: تاریخ اسلام جایگاه تمام عیار علمی امام جواد (ع) بعنوان ویژگی بارز ایشان در حضورعلمای بزرگ کاملا نشان می دهد.

قنبر بیگی همچنین با اشاره به به ولادت امام علی(ع) و آغاز ایام اعتکاف، افزود: یکی از زیباییهای این مراسم حضور پرشور جوانان است که امیدوارم امسال بیشتراز گذشته باشد.

وی تصریح کرد: هم اکنون صحن مطهرعلی (ع) برای زیباسازی نیازمند کمک مردم است و کمک به مجلل سازی این مکان مقدس جدا از باقیات الصالحات، چشم دشمنان شیعه و اسلام را کور می کند.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و یادآورشد: بعد از امضای برجام آمریکا باز هم ایران را تحریم کرد تا نشان دهد عهد شکنی در ذات این کشور استعمارگر است.

وی با بیان اینکه از یک طرف امضا می کنند و از طرف دیگر تحریم، افزود: همانطور که رهبر انقلاب بارها فرمودند مسائل هسته ای بهانه است و آنها به دنبال اهداف استعماری خود هستند.

قنبر بیگی تصریح کرد: دولتیها با هوشیاری و بصیرت از از خوشبینی و اعتماد نسبت به غرب و در راس آن امریکا دست بردارند و بجای تحمل نقضهای مکرر امریکا عملا اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.

وی همچنین در ادامه به بارش باران اشاره کرد و افزود: بارش به موقع و فراوان نزولات آسمانی نافع عنایت خدا را نسبت به مردم شهرستان را می رساند که ما نیز باید بصورت قلبی، زبانی و مهمتر از همه عملی شکرگزار این نعمات باشیم.

ححت الاسلام قنبر بیگی یادآورشد: کشاورزان شهرستان به پاس شکرگزاری از خداوند زکات خود را با حساب و کتاب دقیق و تمام و کمال پرداخت نمایند.

خطیب نماز جمعه دره شهر تصریح کرد: بارها مسئولان شهرستان نسبت به مشکل نبود سد تنظیمی و مقاوم سازی حاشیه رودخانه قبل از نصب توربینهای سد سیمره هشدار داده بودند که این کار انجام نگرفت.

وی افزود: با رها سازی حجم بالای آب این سد و زیر آب رفتن زمینها کشاورزی، حاصل دسترنج کشاورزان این منطقه از بین رفت.

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: با توجه به خسارات زیاد شرکتهای بیمه و اداره جهاد کشاورزی پیگیر خسارت کشاورزان دره شهری باشند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار