امام جمعه مهران گفت: پاسداران انقلاب اسلامی مصداق حامیان ولایت فقیه و با تمام وجود از این تفکر حفاظت وپاسداری می کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۴۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به نقل از آوای مهران، حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی امام جمعه مهران در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک روز پاسدار گفت: پاسداران حامیان ولایت فقیه هستند و مخالفت با سپاه مخالفت با ولافقیه است.

وی افزود:سبز پوشان سپاه پاسداران در همه عرصه هایی که دشمنان انقلاب را تهدید کرده با تمام وجود از کیان اسلامی دفاع کردند و عزت و آبروی انقلاب را در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی برای ما به ارمغان آوردند.

خطیب جمعه مهران تاکید کرد: سپاه پاسداران مظهر کامل وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ هستند و از مواهب الهی بر ملت ایران زمین که توانشان با گذشت زمان بیش از بیش افزایش یافته است.

امام جمعه مهران در بخش دیگری از سخنانش با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر گفت:حضرت علی(ع) راستگو، صادق و خدمتگذار حقیقی اسلام بودند که با دشمنان خودش نیز ترحم داشت و به آنها مشاوره می داد.

حجت الاسلام والمسلمین ولد بیگی تصریح کرد: حضرت علی (ع) مظهر اعتدال بود زیرا که ا با دشمنان، با استکبار سرِ آشتی نداشت و با برادران مسلمان بنای بر دشمنی و عداوت نگذاشت و جمهوری اسلامی ایران نیزاین درس امام بزرگوار را خط مشی خود قرار داده است.

خطیب جمعه مهران در ادامه با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی طی هفته آینده از ردم خواست تا با بصیرت و چشمانی باز کسانی را انتخاب کنند که اهل شعار نباشند و به فکر بهبود وضعیت اقتصادی مردم باشند.

وی در پایان از اعضای شورای اسلامی مهران خواست تا عملکرد خود را برای مردم بیان کنند تا مردم از فعالیت ها ، مصوبات شورای اسلامی و هزینه های عوارض دریافتی از زائران آگاه باشند .

ارسال نظرات