امام جمعه ابرکوه:

تغییر رفتار امریکا با ایران تهدید است/ برخی نخبگان سیاسی در داخل نقش پازل دشمن را بازی می کنند

امام جمعه ابرکوه گفت: چرا ملتی که انقلاب عظیم و جهانی داشت، اکنون سلطه فرهنگی دشمن را بر زوایای فکر و اندیشه و عمل خود قطع نمی کند؟
کد خبر: ۸۶۶۰۷۴۴
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه، با اشاره به سفر نخست وزیر ایتالیا با 250 نفر هیئت همراه و رئیس جمهور قزاقستان به ایران نشان از آب شدن یخ های ساخت دست امریکا است. همچنین دیدار آنها با مقام معظم رهبری اثر عمیق و ماندگار در تحکیم روابط دو کشور و درک بیشتر غربی ها ازحقایق انقلاب و ایران اسلامی دارد.

حسینی افزود: تهدید اصلی در جهان اسلام و ایران، نوع رفتار امریکا است. دولتمردان امریکا که خودشان را کدخدای دهکده جهانی می دانند، در واقع عامل اصلی آشوب، فتنه و ناامنی هستند. امریکا در همه جا مخصوصاً ایران خواستار تغییر رفتار سیاسی هستند. تغییر رفتار در ایران یعنی اینکه ما دست از شعارهای انقلاب، اهداف و آرمان ها و وصایای امام(ره) وشهدا برداریم و این به معنای شکست انقلاب و ناامیدی ملت های مسلمان و مظلوم جهان از حکومت اسلامی در ایران است.


وی گفت: این رفتار تهدیدی امریکا به صورت خاموش در جریان است و متأسفانه برخی نخبگان سیاسی و خواص هم در داخل نقش پازل دشمن را بازی می کنند. در اوضاع پیچیده و فتنه گونه، این دیده بان تیزبین و رهبری بصیر انقلاب است که با صلابت ایمانش بر هوشیاری همه جانبه و روحیه انقلابی ما را توصیه می کند، تا با تکیه بر خدا و توانمندی های داخلی، وحدت کلمه، اقدام وعمل انقلابی همچنان نوید پیروزی حق بر باطل را به ملت های جهان خاصه مسلمانان بدهیم.

خطیب جمعه ابرکوه در آستانه سالروز اعلام انقلاب فرهنگی تاکید کرد: چرا ملتی که با ایجاد انقلاب عظیم تحولی عمیق در نظام و کشور ایجاد کرد و توانست تمام عوامل و مزدوران امریکا را زیر آوار خشم انقلابی خود ببرد، اکنون در بخش فرهنگی که رُکن مهم جامعه است؛ سلطه فرهنگی دشمن را بر زوایای فکر و اندیشه و عمل خود قطع نمی کند؟


حسینی تصریح کرد: چرا باید امروز پس از گذشت سه دهه از انقلاب، دختران محجبه را در دانشگاه های کشور مسخره کنند؟ باید دانشگاه ها که خواستگاه اندیشه انقلابی است، با فرهنگ انقلاب مأنوس شوند. با این وضعیت برگزاری اردوی مختلط دانشجویی، کنسرت های موسیقی در دانشگاه و این غلط کاری ها؛ معلوم می شود دست اندرکاران و شورای انقلاب فرهنگی از گذشته تاکنون در این بخش موفقیت مطلوب نداشتند.


این مقام مسئول ادامه داد: شورای انقلاب فرهنگی باید مصون سازی فرهنگ دینی و انقلابی در دانشگاه ها داشته باشد و منویات مقام معظم رهبری را اجرائی کند.


ایران جز برای اسرائیل تهدید نیست
وی ضمن تبریک روز ارتش و نیروی زمینی عرض کرد: به لطف خدا ارتش و نیروهای مسلح در کشورمان جایگاه اقتدار دارند و به همین دلیل دشمن زبون تراز آن است که بخواهد به هر بهانه به کشور ما حمله کند. چرا که پیشاپیش پاسخ خود را گرفته و تنها رجزخوانی و تهدید را در دستور کارش دارد.


حسینی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی برای هیچ حکومتی جز اسرائیل تهدید نیست و تهدیدگر هم نیست. ظلم نمی کند و زیربار ظلم هم نمی رود، یعنی به لطف خدا در سایه حصار مستحکم نیروهای مسلح، با تقویت توان دفاعی، دشمن را از زیاده خواهی هایش پشیمان و منصرف خواهد کرد.


وی گفت: لذا ارتش، سپاه، نیروی هوائی و زمینی باید اقتدار دفاعی متناسب با آرمان ها را داشته باشند، که ازجمله آنها موشک های بالستیک و دوربرد و پهبادها است. حتی اگر تهدید هم نباشد، قرآن به ما گفته است آمادگی دفاعی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار