امام جمعه بخش بهمن:

هدف آمریکا به چالش کشیدن دولت و نهادهای قانونی ایران است/ اعتکاف صرفأ حضور در مسجد نیست

امام جمعه بخش بهمن گفت: آمریکا تمام توان خود را به کار برده تا دولت و دیگر نهادهای قانونی در ایران با شکست و چالش مواجه شوند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۴۳
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سروابرکوه،حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن با اشاره به دیدارهای رهبر انقلاب با مسئولان در سال جدید، اظهار کرد: ایشان ضمن حمایت از مسئولانی که به مردم خدمت می کنند، بارها متذکر شدند که اعتماد به آمریکا عاقبت خوشی ندارد.

وی افزود: آمریکا نه تنها به وعده های خود عمل نمی کند، بلکه تمام توان خود به کار برده تا دولت و دیگر نهادهای قانونی در ایران با شکست و چالش مواجه شوند.


علیزاده همچنین به دیدار رهبر انقلاب با رئیس جمهور قزاقستان اشاره و افزود: برخي قدرت ها به‏ويژه آمريكا در ادعاي مبارزه با تروريسم صادق و جدي نيستند. امروز شاهدیم که با کمال وقاحت و پروئی وزیر خارجه آمریکا، ایران را متهم به جنگ افروزی و عربستان را پیشتاز صلح معرفی می کند.


امام جمعه بخش بهمن در آستانه 29 فروردین سالروز ارتش و 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران تصریح کرد: این دو بازوی توانمند جمهوری اسلامی و موجب اقتدار و عزت کشورند و باید هر روز بر این اقتدار و عزت افزوده شود.


وی خاطر نشان کرد: امروز دشمن دنبال این است که قدرت نظامی ما را تضعیف کند، لذا بعد از تحریم اقتصادی، حرف از تحریم نظامی و توان موشکی می زنند. مدتی حرف از تحریم این لشکر عظیم و مقتدر یعنی سپاه پاسدران می زدنند، ولی امروز سپاه پاسدران در راس آن قاسم سلیمانی خاری در چشم آنها شده و خواب را از چشم آنها گرفته است.


علیزاده همچنین با نزدیک شدن به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی گفت: این انقلاب در سال 59 با هدف تغییر و ساختار فرهنگی دانشگاه تشکیل شد. نهضت همه انبیاء و اولیاء الهی برای انقلاب فرهنگی و اصلاح فرهنگ جامعه است، که اگر این فرهنگ اصلاح شود همه عرصه های کشور اصلاح می شود.


وی در پایان ضمن بیان خصوصیات اخلاقی امام علی (ع) در حفظ بیت المال بیان کرد: اعتکاف فرصت مناسبی است برای شناخت این بزرگوار و ارتباط و خلوت با معبود، اعتکاف یعنی بریدن از دنیای بیرون و وصل شدن به پروردگار. آنچه در اعتکاف مهم است داشتن برنامه و استفاده از فرصت است، نه صرف حضور در مساجد و گذراندن وقت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار