متاسفانه به جای اینکه هیات نظارت بر برجام با بدعهدی های طرف مقابل برخورد کند اما می بینیم که بعضی از آقایان تلاش می کنند که مردم از بدعهدی های طرف مقابل مطلع نشوند و مسوولین اجرایی ما مردم را نامحرم می دانند.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۲۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: در هر قضیه ای برای اینکه حقوق ما ضایع نشود، نظارت بر حسن اجرا مهمترین مساله است.

وی ادامه داد: دیپلماسی لبخند و رفتارهای مذبذبانه همیشه نتیجه بخش نخواهد بود و در جامعه ای که ما قرار داریم بسیاری از کشورها که منطقشان زور است، مستکبرانه حقوق ما را ضایع کردند.

پژمانفر خاطرنشان کرد: پیش از اینکه ما به فکر بستن قرارداد باشیم باید به فکر این باشیم که با یک نظارت صحیح نگذاریم که حقوق ملت پایمال شود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی افزود: در قضیه برجام که بعضی از آقایان اسم آن را بازی برد- برد گذاشته اند، مردم می بینند که برای ما هیچ بردی نداشته است در زندگی مردم ما هیچ اثری نداشته است لذا هیات نظارت بر برجام باید با تخلفات و نقض عهد هایی که از سوی طرف مقابل انجام می شود برخورد کنند.

پژمانفر در ادامه افزود: متاسفانه به جای اینکه هیات نظارت بر برجام با بدعهدی های طرف مقابل برخورد کند اما می بینیم که بعضی از آقایان تلاش می کنند که مردم از بدعهدی های طرف مقابل مطلع نشوند و مسوولین اجرایی ما مردم را نامحرم می دانند.

وی تاکید کرد: اگر دیپلماسی مقتدرانه در دولت تدبیر و امید وجود داشت این همه تضعیع حقوق صورت نمی گرفت.


ارسال نظرات