مدير درمان استان زنجان:

ساخت درمانگاه شبانه روزي تامين اجتماعي در خدابنده

درمانگاه شبانه روزي تامين اجتماعي در شهرستان خدابنده ايجاد خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۱۶
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدير درمان استان زنجان در ديدار با اعضاي هيات مديره كانون بازنشستگان و مستمري بگيران شهرستان خدابنده با اشاره به اجراي دستورالعمل طرح تكريم سالمندان و پيشكسوتان گفت: در سال 94 بيش از 51 هزار سالمند در سطح استان زنجان از خدمات درماني بدون نوبت مراكز تابعه بهره مند شده اند.

دكتر محمدي افزود: پس از توافق و اخذ زمين از شهرداري خدابنده ، درمانگاه شبانه روزي تامين اجتماعي در اين شهرستان ايجاد خواهد شد.

وی به افزايش خدمات درمانگاه سهروردي اشاره كرد و اظهار داشت: در اواخر سال گذشته توانستيم با افزايش يك نفر پزشك عمومي، به مطالبه اين كانون پاسخ مثبت دهيد.

مدير درمان استان زنجان با تاکید بر ولايتمداري مردم منطقه خدابنده تصريح كرد درمانگاه شبانه روزي حق بيمه شدگان شهرستان خدابنده است .

همچنین بيگدلي رئيس كانون بازنشستگان و مستمري بگيران اين شهرستان نيز حضور مدير درمان استان و هيات همراه ، در محل كانون را موجب دلگرمي دانست و گفت: هر درخواستي كه از مدير درمان استان در جهت رفع مشكلات بازنشستگان مطالبه كرديم محقق شده است .

در پايان اين ديدار مدير درمان استان به اتفاق هيات همراه با رياست و كاركنان درمانگاه سهروردي خدابنده ديدار و از نزديك در جريان روند ارائه خدمات درماني به بيمه شدگان اين شهرستان قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار