امام‌جمعه تفت:

نه بنایی به رفتن دارم و نه بنایی به رفتنم است

امام‌جمعه تفت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر تفت خط بطلانی بر شایعه جابجایی و تغییر خود از تفت کشید.
کد خبر: ۸۶۶۰۷۱۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام‌جمعه تفت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفرهای پرحجم گروه‌های سیاسی و اقتصادی اروپا به کشورمان گفت: هفته گذشته سفرهای سیاسی و اقتصادی زیادی به کشور ما صورت گرفت، این سفرها نشان‌دهنده فرصت‌های ایجادشده در پسا برجام است.

حجت‌الاسلام غفوری، بابیان اینکه تفاهم‌نامه‌های خوبی در سفر نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور ایتالیا به ایران امضا شد، تأکید کرد: همان‌گونه مه رهبری فرمودند درعین‌حالی که ما باید با دنیا ارتباط داشته باشیم اما باید مراقب نفوذ نیز باشیم.

وی همچنین برگزاری انتخابات مجلس در سوریه را یادآور شد و اذعان داشت: برگزاری انتخابات مجلس در کشور سوریه نشان داد که دولت این کشور در حال خروج از انزوا است و درواقع حضور 16 میلیون سوری پای صندوق رأی، شکست پروژه سعودی-آمریکایی برکناری بشار اسد بود.

خطیب جمعه تفت برگزاری رزمایش امنیتی پیامبر اعظم (ع) را یادآور شد و اظهار داشت: برگزاری این‌گونه رزمایش بهترین راه برای نمایش قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و چنین رزمایش‌هایی به دشمنان نشان خواهد داد، ایران آماده‌تر از هرروزی برای مقابله با دشمنان است.

وی همچنین به 29 فروردین روز ارتش و 2 اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: امروز نیروهای مسلح ما خار چشمی در دشمنان هستند که نه‌تنها درزمینهٔٔ نظامی بلکه در زمینه های فرهنگی و تربیتی وارد میدان شدند.

امام‌جمعه تفت به شایعه انتقال خود از شهر تفت هم گریزی زد و گفت: تغییر و جابجایی این‌جانب به شهر دیگری شایعه محض است؛ نه خود بنده بنایی بر رفتن دارم و نه شورای سیاست‌گذاری استان برنامه‌ای برای جابجایی دارد.

سالروز ولادت امام محمدتقی (ع)، امیرالمؤمنین (ع)، آغاز ایام البیض و برگزاری اعتکاف از دیگر محورهای سخنان امام‌جمعه تفت بود.

ارسال نظرات