امام جمعه مهریز گفت: بین اسلام و دنیای کفر هیچ رابطه و آشتی وجود ندارد و یک مبارزه جدی و همیشگی وجود دارد .
کد خبر: ۸۶۶۰۷۱۳
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با اشاره به آیات و روایات به توطئه های آمریکا و حامیان آنها علیه مسلمانان و ملت شجاع ایران اشاره کرد و افزود: استکبار حهانی همواره به دنبال تامین منافع خود است .

وی ادامه داد: بر ملت قهرمان ایران و مسلمانان است تا با همدلی و همیشگی در صفی واحد تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه در برابر مستکبران عالم جانانه و با عزت و اقتدار ایستادگی کنند.

امام جمعه مهریز در ادامه با تبریک فرا رسیدن ایام البیض و میلاد باسعادت حضرت علی(ع) به اهمیت ماه رجب و حضور پرشور در اعتکاف و بهره گیری معنوی از آن در طول سال و این ایام تاکید کرد.

برهان همچنین به میلاد حضرت علی(ع) در 13 ماه رجب و ظلم هایی که علیه ایشان روا داشتند به تفصیل مطالبی ایراد و به نقش ولایت و امامت و همراهی با امامان معصوم (ع) تاکید نمود .

وی گفت: حضرت علی(ع) خورشید عالمتاب هستی و بشریت است که باید امت اسلام همواره با اطاعات و الگوگیری از ایشان در مسیر حق و حقیت حرکت کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: خداوند عال است و باید برای رسیدن به رحمت الهی همواره در مسیر تحقق اهداف حضرت حق تلاش مضاعف داشت چرا که سعادت دنیا و آخرت تنها در گرو حق طلبی و اطاعت از دین و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

برهان گفت: لازمه بخشش گناهان همان برگشت به راه حق و حقیت استکه انبیای الهی(ص) و دین و کلام وحی در برابر همه ما قرار داده اند.

ارسال نظرات