خبرهای داغ:
مسئول عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور گفت: امام خامنه ای(حفظه الله) سناریوی جدید نفوذ امریکا را بر هم زدند و دکترین آمریکا حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و استکبار است درحالی که دکترین جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی و ضد استکباری است.
کد خبر: ۸۶۶۰۶۵۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار قدرت الله سیف صبح امروز در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش راهیان بیت المقدس و مسئولان استانی در منطقه عمومی بیدخت بیرجند اظهارداشت: تمام پیام ما به داخل و خارج از کشور این آیه شریفه ( وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ) است.

مسئول عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور با بیان اینکه ما توان داریم و قدرت خود را در برابر دشمن تجهیز خواهیم کرد، گفت: این توان برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین و ایجاد رعب و وحشت به دشمنان است که به امید خدا محقق خواهدشد.

وی یادآورشد: ابتدای انقلاب دو کشور ابرقدرت امریکا و شوروی می خواستند همه کشورها را زیر چتر خود قرار دهند و خود کشورها را هدایت کنند بطوریکه هیچ کشوری استقلال نداشته باشد و ایران هم از این امر مستثنی نبود.

سیف با بیان اینکه شروع انقلاب به وسیله رهبری وارسته، مرجعی عالی قدر شروع شد و شعار انقلاب نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی این چهار کلمه ای محور دکترین نظام ما است و ایران از نظر استراتژیکی و ژئوپلیتیکی نقطه سقل جهان اسلام است.

سیف با اشاره به اینکه امریکا با کل نخبگانش در ساختمان پنتاگن دور هم نشستند و هر روز توطئه هایی برای دنیا می ریزند و برنامه ریزی می کنند، ادامه داد: آنها از همان ابتدای انقلاب بنا را بر این گذاشتند که کشور را برهم بزنند و انقلاب اسلامی را نابود کنند.

مسئول عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور با اشاره به تهدیدات دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون عنوان کرد: دشمن و این دیکتاتورهای امریکایی سناریویی برای توطئه در انقلاب اسلامی ندارند و می خواهند دوباره سناریویی که از همان ابتدا در کشور پیاده کردند دوباره پیاده کنند.

وی با اشاره به سناریوهای دشمن از همان انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکی از این سناریوها منحرف کردن انقلاب، نفوذ در دست اندرکاران انقلاب بود که تا حدودی که با همراهی کردن بنی صدر موفق شدند.

سردار سیف با اشاره به راه انداختن هشت سال دفاع مقدس و پشتیبانی کردن از صدام عنوان کرد: جنگی در طول تاریخ جنگی نبوده است که هر دو ابرقدرت شرق و غرب با همدیگر متحد باشند اما در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، هر دو ابرقدرت و حتی اروپا به حمایت از صدام پرداختند.

سیف بیان کرد: دوران دفاع مقدس با عنایت خدواند و فرماندهی کل قوا و شجاعت و ایثارگری بسیجیان و نیروهای مسلح صحنه جنگ به جایی رسید که دشمن پشیمان شد و ابرقدرت‌ها به فکر چاره افتادند.

وی تصریح کرد: دشمنان و ابرقدرتها بعد از اینکه دیدند آبرویشان از بین می‌رود و تجهیزات آنان خنثی شده است؛ هر آنچه جمهوری اسلامی ایران می‌خواست در قطعنامه آوردند چون چاره‌ای ندیدند جز اینکه جنگ را تمام کنند. جنگ ایران و امریکا تمام شدنی نیست.

معاون عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور با تاکید بر اینکه جنگ امریکا و ایران تمام شدنی نیست چرا که در اصول با یکدیگر اختلاف دارند، گفت: محور برنامه های دکترین آمریکا حفظ امنیت رژیم صهیونیستی و استکبار است درحالی که دکترین جمهوری اسلامی ایران نابودی رژیم صهیونیستی و ضد استکباری است.

سردار سیف افزود: آمریکا کشوری ظالم و سلطه‌گر است اما دکترین جمهوری اسلامی ایران عدم سلطه امریکا بر کشورهای مسلمان و مستضعف است برای همین این دکترین‌ها همه استراتژی‌ها را مشخص می‌کند.

معاون عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشوربا اشاره به اینکه جنگ ایران و امریکا هزاران کیلومتر فاصله گرفته و اکنون در هر جایی امریکا ظلم کند ما در آنجا با آنان می‌جنگیم و تعارفی نداریم، گفت: اگر امروز آمادگی حضور مردم در صحنه و آمادگی دفاعی و تکنولوژی در کشور ما نباشد امریکا یک روز هم به جمهوری اسلامی ایران امان نخواهد داد.

وی با بیان اینکه برای امریکا مهم نیست چه کسی مدیر باشد بلکه نمی‌خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، تاکید کرد: اگر امروز خاطر امریکا از غرش موشک‌های ایران آسوده شود به ما امان نمی‌دهد. امریکا اگر کوچکترین اشتباهی کنند یک افتضاح در پرونده سردمداران امریکا ثبت خواهد شد.

سردار سیف با اشاره به اینکه امریکایی‌ها 34 پایگاه نظامی در منطقه مستقر کردند اما جمهوری اسلامی ایران با دشمن‌شناسی خود نقاط ضعف پایگاه‌های آنان را شناسایی کرده‌ ایم، افزود: اگر کوچکترین اشتباهی کنند یک افتضاح در پرونده سردمداران امریکا ثبت خواهد شد.

وی تاکید کرد: امریکا می‌داند نیروی دفاعی جمهوری اسلامی ایران از دست امریکا خارج شده و می داند وقتی بسیج دو هزار گردان بیت المقدس و چندصد گردان امام حسین (علیه السلام) و امام علی (علیه السلام) آماده رزم دارد آنان نفر به نفر بسیجیان را ارزیابی می‌کنند و می‌دانند بسیجیان برای دفاع از اعتقادات و باورهای خود می‌جنگند و در این راه تنها به شهادت می‌اندیشند.

معاون عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه با بیان اینکه امریکا ما را در لبنان و عراق و سوریه آزموده، عنوان کرد: امریکا می‌داند کشورهای عراق و سوریه این آموزش‌ها را از ایران آموخته‌اند که تنها زیر گلوی نظامیان امریکا را می‌توانند، بزنند.

وی با بیان اینکه نقاط ضعف امریکایی ها بچه بسیجی های ما هستند، عنوان کرد: و هر کس با امریکا مبارزه کند ما وظیفه داریم تجربیات خود را در اختیار او قرار دهیم چون امریکا بی‌رحم است و به مسلمانان رحم نمی‌کند.

وی افزود: امروز امریکا با توطئه سناریوی دیگری با عنوان بحث نفوذ را دستور کار خود قرار داده است. به حول و قوه الهی ما نماز را با امام امام خامنه ای در مسجد العقصی خواهیم خواهند واین شدنی است.

وی ادامه داد: امام خامنه ای(حفظه الله)به موقع تشخیص دادند و به حول قوه الهی ملت ایران آگاه و با تجربه و ولایتمدار هستند و تیر امریکا به سنگ خواهد خوردو امریکا را شکست خواهند داد.

معاون عملیات مقاومت مردمی بسیج سپاه کشور خاطر نشان کرد: به امید خدا پیروزی نصیب مسلمانان و مستضعفان و رزمندگان خواهد شد و روزی نماز جماعت را در مسجد الاقصی به امامت رهبری خواهند خواند و این انجام شدنی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها