نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزایش بیکاری را از دلایل مشکلات اقتصادی مردم دانست و گفت: همه دولت‌ها خدمت کردند اما هر کدام اشتباهاتی نیز داشتند و حتی خودمان نیز غلط املایی زیاد داریم و گاهی لازم است از ملت عذرخواهی کنیم.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۷۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محمدرضا باهنر در مراسم بزرگداشت 230 شهيد ورزشكار استان گيلان كه در سالن شهداي شهرستان آستانه اشرفيه برگزار شد با بیان اینکه عزت امروز کشور به برکت خون شهدا است اظهار کرد: یادواره شهدا یکی از ارزشمندترین تمهیداتی است که به‌ بهانه یاد شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل در دنیای استکبار و زورگویی کامل‌ترین مکتب یعنی اسلام ناب را معرفی کرد، گفت: امام راحل با یک دنیا اخلاص و باور و ایمان انقلاب را به وجود دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینکه موفقیت امروز ما در حوزه هسته‌ای از خودباوری جوانان در این عرصه مهم علمی و فناوری است،اظهار کرد: پیشرفت‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد.

باهنر هدف از برگزاری این مراسم‌ها را زنده نگه داشتن یاد شهدا دانست و افزود: آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدا و انتقال مفاهیم انقلاب و دفاع مقدس به نسل جدید از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهداست.

وی با اشاره به تقسیم‌بندی بلوک شرق و غرب در طول تاریخ اظهار کرد: بسیاری از خون‌ها به‌جرم اعتقاد به مکتب توحیدی ریخته شده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به وضعیت معیشتی مردم در قیاس با اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: علی‌رغم پذیرفتن تمام مشکلات موجود معیشتی و اشتغال، امروز رتبه قدرت خرید مردم در قیاس با اوایل انقلاب از 95 به 25 رسیده است.

باهنر افزایش بیکاری را از دلایل مشکلات اقتصادی مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه دولت‌ها خدمت کردند اما هر کدام اشتباهاتی نیز داشتند و حتی خودمان نیز غلط املایی زیاد داریم و گاهی لازم است از ملت عذرخواهی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از برتری‌های استراتژیک دفاعی هر کشور این است که مرزهای استراتژیکش از خود کشور فاصله داشته باشد و مرزهای دفاعی ما امروز 300 الی 400 کیلومتر به عقب رانده شده ‌که یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های دفاع از کشور است.

 

ارسال نظرات